Lorenzo572 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Hallo mensen. Heb al een tijdje geen GTA online meer gespeeld, maar nu ben ik dus weer bezig. Heb momenteel wat geld nodig, maar hoe kun je nou nog goed geld verdienen? Ben momenteel lvl 75, en verdiende eerst telkens mijn geld met het doen van races. Maar ik heb begrepen dat deze beloning flink omlaag is gegaan. Wat is nu een goed alternatief? alvast bedankt. Reageren
bricone Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 coveted missie, daar verdien ik me geld mee. Reageren
UberBug Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Potshot, is ook een makkelijke en die heb je binnen enkele min. gedaan. Krijg je 7.000,- + redelijk veel RP voor. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Coveted, die missie dat je de annihilator moet stelen en nog meer missies van hoge levels van rond de 60 of hoger. Ik heb een vriend die level 60 is en ik ben 25 en met zijn missies verdien ik lekker veel geld en zijn niet eens heel lastig. Survival met een aantal mensen is ook een aanrader! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.