Caswessels Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Hallo Ik wil graag een vriend wat geld geven maar ik weet niet hoe. Weet iemand een manier hoe je dit kan doen? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Als je Online speelt druk je op select (PS3) of op back (Xbox 360). Dan selecteer je 'inventory' en als het goed is zie je 'cash' staan. Als je die selecteert wijst het zich vanzelf wel. Reageren
Caswessels Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Dat wil ik doen maar er staat dan: you are curently unable to give cash to other players. Reageren
JustHano Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Deze optie is tijdelijk uitgesloten vanwege de hackers als ik me niet vergis, maar als je bijvoorbeeld een winkel gaat beroven of iemand heeft een bounty en jij krijgt het geld daarvan o.i.d., kan je wel die optie gebruiken dmv. de 'Share cash from last job', iets in die richting Bewerkt: 24 december 2013 door Hano_2000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.