Ezra24rct3 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Wanneer denken jullie dat het gaat sneeuwen in onze wereld? Voor deze tijd van het jaar is het hier in Zeeland +- 8 graden Celsius.... Bewerkt: 24 december 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Ik snap niet wat je bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Waarnemer denk je dat het gaat sneeuwen in Nederland? In januari met een graad van -5 graden Celsius etc. Snap je het nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Waarnemer Heb je het nu over kwantum mechanica? Ik ben een waarnemer en het sneeuwt niet, als dat is wat je vraagt. Bewerkt: 24 december 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Ik heb stiekemweg wel zin in een besneeuwde kerst, dat maakt zulke mooie beelden en heeft wat knus. Al denk ik dat we dat niet zullen hebben. Wat een knusse warmte straalt dat uit Bewerkt: 24 december 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Een witte kerst hoort gewoon niet bij nederland. December is de warmste wintermaand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Een witte kerst hoort gewoon niet bij nederland. December is de warmste wintermaand. witte kerst is beter dan bijv bakken en braden op het strand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Hopelijk komt Rockstar Games in januari met een patch zodat het ook in Nederland gaat sneeuwen Ik heb er vooral zin in om weer op echt ijs te schaatsen. Dat vind ik toch altijd het mooist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Hopelijk komt Rockstar Games in januari met een patch zodat het ook in Nederland gaat sneeuwen Van mij hoeft het niet per sé dit jaar. Afgelopen jaren hebben we genoeg sneeuw gehad, dus het mag nou wel weer een jaartje zonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Afgelopen jaren hebben we genoeg sneeuw gehad, dus het mag nou wel weer een jaartje zonder. Ja, vorig jaar was heerlijk. Meerdere keren sneeuw gehad. EN op kerst EN een lekker dik pak. Die kliederboel daarna vind ik dan wel een nadeel van sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Sneeuw? Nee dankje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Een witte kerst hoort gewoon niet bij nederland. December is de warmste wintermaand. witte kerst is beter dan bijv bakken en braden op het strand Nee, gewoon niet. Ik heb een schijthekel aan de winter en alles wat er mee te maken heeft. (Regen,wind,sneeuw,lage temperatuur,etc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Op zich geeft sneeuw mooie plaatjes en is het zeker sfeerverhogend, maar als ik aan de ellende denk die het veroorzaakt in het verkeer, dan hoeft het van mij niet zo. Als ik dan toch een winters plaatje schilder, dan is het een strakblauwe lucht en bevroren sloten waar we met z'n allen schaatsen en snert eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Geef mij maar ijs in plaats van sneeuw, geeft alleen maar overlast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 >onze wereld ik heb niks met sneeuw tbh. schaatsen kan ik niet, snert en erwtensoep vindt ik smerig, en sneeuw is koud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.