Jump to content

Let it snow


Ezra24rct3

Recommended Posts

Laat het maar flink sneeuwen binnenkort. Geeft mooie plaatjes, sfeer is altijd leuker als je binnen zit. Altijd leuk om de NS te zien vechten met dit weer. Een winter zonder sneeuw is gewoon saai. Ik ben niet een winter persoon maar ik heb graag sneeuw, en in de zomer gewoon graag zon. Juist die verschillen maken het jaar wat leuker. Dus laat het zo snel mogelijk sneeuwen, en flink ook.

Paar maanden terug hadden ze het alweer over een 'horror'winter, wat een bullshit I guess.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

Laat het maar flink sneeuwen binnenkort. Geeft mooie plaatjes, sfeer is altijd leuker als je binnen zit. Altijd leuk om de NS te zien vechten met dit weer. Een winter zonder sneeuw is gewoon saai. Ik ben niet een winter persoon maar ik heb graag sneeuw, en in de zomer gewoon graag zon. Juist die verschillen maken het jaar wat leuker. Dus laat het zo snel mogelijk sneeuwen, en flink ook.

Paar maanden terug hadden ze het alweer over een 'horror'winter, wat een bullshit I guess.

Aan de ene kant wel leuk, maar doe het alsjeblieft in een vakantie >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw is echt geweldig in het winter. Ik heb het helaas wel zeer weinig meegemaakt, ik kan me nog herinneren dat er een aantal jaren geleden een enorme sneeuwval was in Friesland. Vond het echt mooi om er toen even foto's van te maken. Nu krijgen we alleen maar regen, harde wind en stormachtige dagen. Naja, wat iemand al zei. Voor sneeuw moet je van Nederland eigenlijk niet verwachten. Alhoewel ik ook wel blij ben als ik lekker kan schaatsen 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...