Jump to content

missietijden...

mootrix

Recommended Posts

Laat me anders zeggen: Als je politie, Brandweer, Ambulance ofzow bent vind ik die tijden veel te kort, ik ouwehoer nog liever even dan dat ik echt voor die missies ga! Is er een mogelijkhijd om die tijden langer te maken ? :ahhh:

Delen op andere websites

Jammer, maar bedankt dat jullie toch ff reageerden ;)

Als je het op de PS2 hebt kun je Armax gebruiken. Doe dan de code: Freeze Mission Timer. Het wordt dan ook niet opgeteld bij je cjeat-counter (bij mij dan).

Op de PC heb je volgens mij nog een trainer waarmee je Freeze mission Timer kan doen ;) .

Gouden Tip: Voor de Ambulance missies kan je het beste naar Angel Pine gaan. Alle patienten zitten in Angel Pine en het ziekenhuis ook. Nu is het heel makkelijk om de Ambulance missies te halen.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben in sa met de tijden :huh: . als ik iets moet doen op tijd heb ik altijd nog zeer veel tijd over (bij schools, missies, odd jobs....) je moet je gwn goed concentreren en aan niets anders denken, en ook op voorhand weten wat je straks gaat doen (bv. bij de ambulancemissies dat je eerst naar die persoon gaat en dan naar die) zodat je niet te veel omwegen maakt ;)

nog een tipje: doe zoveel mogelijk de missies (ambulance, politie, brandweer, taxi) in angel pine

edit: big smoke was me voor

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...