Together Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Hallo, Ik wil een auto tunen in Gta SA. Ik reed naar binnen en ging met de muis op paintjobs staan. Maar waar moet ik dan op klikken om de paintjobs te zien? Hetzelfde met bumpers en velgen. (alles wat je kan tunen). Dit is op de PC Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 (bewerkt) Volgens mij moet je met de pijltjes je keus selecteren en dan met enter bevestigen. @ Forgeigner hieronder, klopt ja Bewerkt: 25 december 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Together Geplaatst: 25 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Ik selecteer met de pijltjes en dan klik ik op enter maar dan ga ik uit de tuning garage. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Probeer eens op Lshift (linkershift) te drukken in plaats van enter. Meestal staat enter (return) ingesteld als 'leave'-knop, waarmee je dingen beëindigt in plaats van selecteert. Reageren
Together Geplaatst: 25 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Oke bedankt! Ik zal het proberen! Als ik het weet zeg ik het. Reageren
Together Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ik heb linkershift geprobeerd maar het lukte niet. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 probeer spatie anders? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Of beter: kijk even in de linker bovenhoek als je de garage binnenrijdt. Daar staan als het goed is alle controls die je nodig hebt: Zoals je kunt zien is bij mij LSHIFT ingesteld om de opties te selecteren, en als ik F indruk ga ik de garage uit. Op die manier moet jij er ook wel uitkomen. Reageren
Together Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Het is gelukt, het was spatie. Ik probeerde het in een MTA server en daar stond het niet. (Sa alleen nog maar op ps2 gespeeld..) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.