Thundercover Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Hé mensen, Ik speel nu ook MTA, maar hoe kan je zien welke ping je zelf hebt? Bewerkt: 18 juli 2005 door thundercover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Volgens mij moet je in het chat-scherm "!ping" zeggen. Tenminste wel op de servers waar ik speel . Edit: Graag gedaan! Bewerkt: 18 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 F11 drukken, in servers waar scripts aanstaan werkt "!ping" inderdaad ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.