KoningJesper Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ik heb in online geen sneeuw. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Heb je het gisteren wel gehad? Het was namelijk alleen gisteren Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Alleen gisteren?!!!? NEEE!!! Toen heb ik niet gespeeld... :( Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Het was een soort van 'Kerst Exclusive' Maar met een beetje geluk komt het vandaag, of later in de winter, gewoon weer terug. Reageren
Michael Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Heb je het gisteren wel gehad? Het was namelijk alleen gisteren Oh, ik had gehoord dat het meerdere dagen zou blijven? Reageren
mert17 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 ik had ezra bericht gestuurd bij ps3 dat het sneeuwde Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ja dat klopt Ik wad toen alleen bezig met Ghosts Heb je het gisteren wel gehad? Het was namelijk alleen gisteren Oh, ik had gehoord dat het meerdere dagen zou blijven? Ja ik had zoiets ook gehoord, alleen dat was fake geworden Reageren
desdo Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Het blijft tot vannacht en dan is het weer weg dacht ik? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Maar je hebt er niks van gemist hoor. Het was allemaal maar een texture die op veel plaatsen is vervangen. Meer niet Reageren
Michael Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Maar je hebt er niks van gemist hoor. Het was allemaal maar een texture die op veel plaatsen is vervangen. Meer niet Inderdaad, er was een klein beetje sneeuw en wat op de grond. Als ik slipte met mijn auto zag ik nog steeds gras, en niet sneeuw. Van mij mocht Rockstar Games wel wat beter maken.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 En toen ik met Tommie59 in een zwembad ging duiken bij een villa, die ene met z'n rotsachtige koepel in het midden, lag de sneeuw ook onderwater en onder die koepel... Reageren
desdo Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Bij mij is de sneeuw ineens random verdwenen nu lol. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Maar je hebt er niks van gemist hoor. Het was allemaal maar een texture die op veel plaatsen is vervangen. Meer niet Inderdaad, er was een klein beetje sneeuw en wat op de grond. Als ik slipte met mijn auto zag ik nog steeds gras, en niet sneeuw. Van mij mocht Rockstar Games wel wat beter maken.. Miss volgende jaar beter sneeuw Reageren
thebig Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Zou wel mogen, want in vergelijking met de textures in North Yankton, viel me dit toch heel erg tegen. Ze hebben bewezen dat ze het konden, maar maken het verder niet waar. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Verwachtten jullie dan echt dat ze voor slechts een dagje de complete texture van 'n game gaan herontwerpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.