tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Zou wel mogen, want in vergelijking met de textures in North Yankton, viel me dit toch heel erg tegen. Ze hebben bewezen dat ze het konden, maar maken het verder niet waar. Je weet het niet hoelang ze over die North Yankton hadden gedaan kwa sneeuw -_- Reageren
Dexist Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Verwachtten jullie dan echt dat ze voor slechts een dagje de complete texture van 'n game gaan herontwerpen? Ja maar het was idd alleen maar op chirstmas day. en in amerika is er maar één kerstdag. Reageren
Aeyo Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Verwachtten jullie dan echt dat ze voor slechts een dagje de complete texture van 'n game gaan herontwerpen? precies dit. Vind het zelfs vrij zonde dat het maar één dag is en niet deze hele laatste week van 't jaar o.i.d. Reageren
UberBug Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Zonder sneeuw is het ook niet meer zo leuk om als een sneeuwpop, rendier of kerstman rond te lopen. Dit terwijl dit wel tot 5 januari kan. Hierna zullen ook deze items verdwijnen. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ik had gelezen tot 8/01 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb R* gisteren gemaild dat ze hte terug moesten brengen, als ik een reactie krijg zal ik die met jullie delen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.