Jump to content

Geen Sneeuw

KoningJesper

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou wel mogen, want in vergelijking met de textures in North Yankton, viel me dit toch heel erg tegen. Ze hebben bewezen dat ze het konden, maar maken het verder niet waar.

Je weet het niet hoelang ze over die North Yankton hadden gedaan kwa sneeuw -_-
Geplaatst:

Verwachtten jullie dan echt dat ze voor slechts een dagje de complete texture van 'n game gaan herontwerpen?

Ja :puh:

maar het was idd alleen maar op chirstmas day. en in amerika is er maar één kerstdag.

Geplaatst:

Verwachtten jullie dan echt dat ze voor slechts een dagje de complete texture van 'n game gaan herontwerpen?

precies dit. Vind het zelfs vrij zonde dat het maar één dag is en niet deze hele laatste week van 't jaar o.i.d.

Geplaatst:

Zonder sneeuw is het ook niet meer zo leuk om als een sneeuwpop, rendier of kerstman rond te lopen. Dit terwijl dit wel tot 5 januari kan. Hierna zullen ook deze items verdwijnen.

Geplaatst:

Ik heb R* gisteren gemaild dat ze hte terug moesten brengen, als ik een reactie krijg zal ik die met jullie delen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...