Jump to content

assassination


janmeneman

Recommended Posts

dus ik heb nu 30% uitgespeeld en ik moet nu aan de missie van lester beginnen, de eerste assassination maar ik heb de verhaallijn nog niet uitgespeeld dus kan ik nog niet beleggen, maar ik kan ook geen andere missies doen, bij geen enkel van de 3 personen dus ik zit vast nu :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je denkt dat je de verhaallijn nog niet hebt uitgespeeld, kijkende naar de stats, dan is het wat verwarrend. De assasination missies van Lester zijn namelijk deel van de verhaallijn. Als je alle missie hebt gespeeld, behalve die van Lester, zal er dus staan dat je 65 (of 66, weet het niet zo goed) van de 69 missies hebt gespeeld.

Het is misschien handig om je Social Club account hier even te posten, zodat we kunnen kijken naar de stats.

In een spoiler heb ik gezet wat de laatste missie inhoudt, lees het niet als je echt zeker weet dat je nog niet de hele verhaallijn hebt uitgespeeld.

In de laatste missie van de verhaallijn moet je normaal gezien een paar probleemmakers voor de hoofdpersonages vermoorden, dus als je die nog niet hebt gespeeld, dan is de verhaallijn inderdaad nog niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik zie bij mijn stats staat dat ik 32 van de 69 missies heb gespeeld dus ik ben er 100% zeker van dat ik de verhaallijn niet heb uitgespeeld (totaal 31%), ik kan alleen de missie van lester doen dus moet ik die misschien maar doen? maar dan kan ik wel maar beleggen met 60k?

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord is vrij simpel. De eerste assassinationmissie van Lester, The Hotel Assassination is nodig om Blitz Play te kunnen starten. Het is de enige assassinationmissie die je dient te voltooien tijdens de verhaallijn, de overige vier kan je zonder probleem na de laatste missie voltooien, uiteraard met een hoger rendement op de aandelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...