timbuikema Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) ik heb met de img tool een nieuwe banshee erin gezet met img tool 2.0 ik start het spel op en zoek die wagen en dan loopt hij vast. p.s. ik heb gta n00bmode! Bewerkt: 18 juli 2005 door timbuikema Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik heb met de img tool een nieuwe banshee erin gezet met img tool 2.0 ik start het spel op en zoek die wagen en dan loopt hij vast.p.s. ik heb gta n00bmode! misschien moet je een nieuwe game beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 dat is heel vaak het geval bij mods etc , ik zou het dan niet gebruiken de gta n00bmode . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 miss is er iets foput gegaan met omzetten... heb je een back up? zet um terug en loopt ie dan nog vast? als ie dat niet doet.. is het fout gegaan.. doet ie het wel.. vrees ik dat je het opnieuw moet instaleren... en hoort dit niet in het Mod gedeelte?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Heb je V1.0? Ik zag in een topic hiet die vastliep en daardoor niet goed werkte maar ik kan het ook fout hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbuikema Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hoe kan ik zien welke versie ik heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 misschien ben je vergeten om rebuild archive te gebruiken dan werkt het inderdaad niet ps: wat is gta n00bmode? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Er is maar 1 versie van de n00bmode. V1.0. Een wagen mod zou je op zich gewoon bij de n00bmode moeten kunnen installeren. Je hebt waarschijnlijk iets fout gedaan met de IMG tool. Checklist: - Heb je wel GTA3.img geopend? - Heb je wel "alleen lezen" van GTA3.img afgehaald? - Heb je eerst de bestanden verwijderd en toen toegevoegd (dus niet replace)? - Heb je wel op rebuild archive gedrukt toen je klaar was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbuikema Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) ja ja ( bij de hele map ) ja ja Bewerkt: 19 juli 2005 door timbuikema Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.