Dutchy3010 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Wat vinden jullie de leukste modificatie aller tijden? Welke modificatie hebben jullie het meest van genoten en raden jullie anderen aan? DYOM is mijn favoriete modificatie! Haha. Nee hoor, eigenlijk niet, aangezien ik het nooit met plezier speel, hooguit om te testen of debuggen en dan is het niet zo leuk. Moeilijk voor mij om te kiezen, aangezien ik altijd veel bezig ben geweest met modificaties maken, en niet echt met modificaties spelen. Heb wel vaker trainers gebruikt, maar dat zijn niet echt modificaties (althans, niet de trainers die ik bedoel). Car spawners of de pizzadoxtrainer (zodat ik niet dood kan gaan tijdens WikiGTA werk of tijdens modding, wel zo handig). De sneeuw-mods van SA vind ik wel erg tof. Voor de rest zijn het voornamelijk auto's die ik graag installeer, gewoon omdat het kan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 DYOM! En ook nog MTA, al zie ik dat niet echt als een modificatie maar gewoon als een nieuwe game. Reageren
Michael Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 DYOM inderdaad. DYOM is mijn eerste ''Echte'' modificatie die ik in San Andreas heb geïnstalleerd en gebruikt Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 DYOM en natuurlijk... SA-MP Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Als je de beide multiplayers voor SA meerekent: die sowieso. Maar natuurlijk ook Simple Native Trainer voor IV, en de Marina Carpark mod voor VC! Reageren
Joriz Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 De leukste modificatie qua fun wat ik er aan heb beleefd is Multi Theft Auto. Ik heb deze multiplayer modificatie voor GTA jaren lang gespeeld en getest. Het was voor mij een openbaring om te zien dat het in GTA3 en GTA Vice City mogelijk was om met meerdere in het spel over de straten heen te scheuren. Samen met de mensen die toen betrokken was bij het project heb ik vele avondjes plezier gehad. Ik heb het idee dat Rockstar Games echt goed heeft gekeken naar multiplayer modificaties want dit gevoel heb ik helemaal weer terug met GTA Online Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Simpelweg de auto mods, erg tof en ze zien er ook vaak nog is goed uit. Verder vind ik de sneeuw mod voor GTA 4 echt goed want eerst had je alleen dat er sneeuw op de grond lag, maar nu kan het ook nog is sneeuwen. Leuk sfeertje. Reageren
thebig Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 [acronym=grapje ]Dan zal ik maar het antwoord geven waarvoor dit topic duidelijk is gestart[/acronym]: DYOM Ik heb me ook lang geamuseerd met een free run mod voor San Andreas. De steden zijn niet gebouwd met de bedoeling om overal op te kunnen klauteren, dus het geeft wel een uitdaging als je een gebouw wilt beklimmen. Maar als het dan uiteindelijk lukt, voelt het goed. Als je het wat meer in de vingers hebt, kan je zomaar mensen aanvallen en daarna even op een gebouwtje klimmen. En bij sommige missies komt het ook wel van pas. Helaas kreeg ik hem de laatste keer niet meer werkende toen ik hem probeerde, misschien kijk ik er later nog eens naar. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ik ben meer voor trainers dan voor echte modificaties die het spel veranderen. Zo vond ik de Simple Native Trainer wel de leukste 'modificatie' die ik heb gebruikt. De vrijheid en mogelijkheden die je daar mee creëert is zo groot, dat je je soms afvraagt waarom Rockstar niet een aparte missie-loze mode toevoegt aan het spel waar je ook auto's kan spawnen, onoverwinnelijk kan zijn, transporteren, vliegen, ... Mochten ze zo een aparte mode in Multiplayer gedaan hebben dan hadden de modders misschien minder motivatie gehad om zelf deze mogelijkheden te creëren, wat er voor zorgde dat in elke lobby wel een cheater zat en de multiplayer redelijk snel gestorven is. Als 'echte' modificatie moet ik natuurlijk ook MTA (VC en SA) en SA:MP opnoemen. Daar heb ik toch ook veel tijd versleten en het is altijd leuk om te zien hoe goed je eigenlijk bent aangezien je normaal altijd tegen een computer speelt. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 MTA en N00bmode 2.0 Reageren
Twedeldie Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Carspawner mod. Ik vond dat zo leuk om te gebruiken want ik moest maar op een knopje duwen en plots kwam er een trein ofzo en dat vond ik dan echt grappig. En DYOM staat bij mij op nummer 2. Niet dat dat gevraagd werd maar ik zet het er toch nog maar eens bij. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 SA-MP heeft me niet uren, maar echt dagen van plezier gegeven. Ik blijf het ook veel beter vinden dan MTA, tot spijt van wie het benijdt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Overduidelijk kies ik voor Multi Theft Auto. Het is niet zomaar een modificatie meer maar heeft meer de neiging om zelf een spel te zijn. Ik heb er al vele uren plezier beleefd, vele uren weten te scripten en er zo creatief mogelijk kunnen zijn. Elke dag zorgt er wel voor een hoop plezier. Ik speel er tot op heden nog en dat zal zeker nog veel een langere periode zo blijven. Op de tweede plaats kies ik voor DYOM. Het blijft zo bewonderenswaardig dat jullie met zulke beperkte mogelijkheden en een taal als SCM toch zoiets mooi hebben weten te maken. Daarnaast blijft het nog steeds uitgebreid worden en zijn er nog zeker genoeg mensen die er nieuwe en leuke missies uploaden. Het is het zeker waard om DYOM een keer uit te proberen! Reageren
Dotz Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 De GameHunter voor GTA2 Reageren
Rivel Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Moet eerlijk zeggen dat ik SA-MP echt altijd fantastisch leuk heb gevonden. Daar heb ik echt uren plezier aan beleefd en vond het zo speciaal dat enkele mensen in hun vrije tijd even van SA een multiplayer maakten. Daarnaast vond ik de mods van Puma ook altijd enorm leuk, stevast origineel en grappig. Uiteraard is DYOM een van de topmods die ooit voor SA zijn uitgekomen, maar daar heb ik me nooit veel in verdiept. En please, don't forget Hot Coffee =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.