DarkViper_Brian Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Hallo allemaal ik wil graag een un copyricht muziek voor mijn youtube channel graag hardstyle MVG IamCrazyBrian Reageren
Michael Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Wat wil je nou eigenlijk hebben, muziek of echt Graphics? Als ik het goed begrijp wil je namelijk gewoon een liedje zonder Copyright en dit is eigenlijk dus het Graphics Forum (waar meestal alleen plaatjes, zoals signatures en andere dingen met photoshop wordt gemaakt.) Hier vind je een lijstje en de regels over Graphics Aanvraag Bewerkt: 27 december 2013 door Extreem Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2013 waar moet die dan staan? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Aangezien je aanvraag niet over graphics gaat heb ik je topic verplaatst naar beeld en geluid. Probeer in het vervolg even op te letten met waar je je topics plaatst! Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Oke maar ik wil een achtergrond muziekje het liefst hardstyle Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Kan je misschien wat beter specificeren wat je nou precies zoekt binnen de hardstyle? Wat bedoel je bijvoorbeeld met un-copyright? Heb je liever een raw-hardstyle nummer, of juist een wat meer euforische plaat? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Maakt niks uit wat voor hardstyle vind het allemaal wel mooi zolang het maar un copyricht is Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ik luister wel eens muziek op Newgrounds, dat kan je gebruiken zolang je het niet commercieel doet (dus geld mee verdient). http://www.newgrounds.com/audio/browse/sort/date/tag/hardstyle Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Maakt niks uit wat voor hardstyle vind het allemaal wel mooi zolang het maar un copyricht is Gratis vrijgegeven plaatjes http://www.lololyrics.com/free/genre/Hardstyle Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Heb al een mooie uitgekozen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.