Jump to content

Muziek/radio GTA V


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat vinden jullie van de muziek & radio van GTA V?

Als ik heel eerlijk ben, vind ik die echt heel matig. Dat draagt zo enorm bij aan de sfeer binnen de GTA... Natuurlijk zijn er paar leuke liedjes bij, maar over het algemeen vind ik niet echt iets wat je heel erg aangrijpt... Geef mij maar de muziek van SA en VC :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik heel eerlijk ben, vind ik die echt heel matig. Dat draagt zo enorm bij aan de sfeer binnen de GTA... Natuurlijk zijn er paar leuke liedjes bij, maar over het algemeen vind ik niet echt iets wat je heel erg aangrijpt... Geef mij maar de muziek van SA en VC yep.gif

Same here, ik vind de muziek op GTA V niet slecht maar de andere GTA's hadden gewoon betere..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Televisie in Grand Theft Auto V wel wat amuserender, bijvoorbeeld met Fame and Shame met Tracey. De radio vond ik vreselijk, en veels te klein. Voor mijn gevoel waren de helft er gewoon uit de game gehaald. Met de aankomende DLC voor de Storyline hoop ik vast dat ze ook de radio's groter maken, of meerdere aanvullen. Ik luister nu eigenlijk alleen naar Radio Mirror Park, Rebel Radio, Non Stop Pop FM. De andere radiostationen in bijvoorbeeld San Andreas vond ik wel even een stapje hoger.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik de muziek echt super. Naar mijn mening had je zoveel keus naar welke muziek je wou luisteren. Na een tijdje valt dat helaas toch tegen. Sommige nummers en radiozenders komen langzamerhand je strot uit terwijl je na een tijdje toch naar andere zenders gaat luisteren en die nummers leuk gaat vinden. op een o andere manier draagt de muziek wel een beetje bij aan de sfeer, maar geef mij maar inderdaad de muziek uit IV of SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad waar dat het wat minder is tegenover andere GTA's, ook al is het allemaal wel goede muziek, in mijn mening. Op een of andere manier valt het me ook gewoon minder op dan in andere GTA's. Sommige liedjes zou ik niet eens herkennen als in GTA V zittende en veel van de humoristische talkshows heb ik ook nog niet opgevangen.

Zal er eens proberen naar luisteren als ik de collectables ga verzamelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister eigenlijk alleen Non Stop Pop FM (Pet Shop Boys!) en Radio Mirror Park (heerlijke sound). Dat veel mensen de muziek "niet kennen" of "niet goed vinden" is vooral omdat er redelijk wat nieuwe muziek tussen zit, en vooral wat alternatief. Het zijn niet meer de standaard meezingers of classics die je je uit voorgaande GTA's herinnert, zoals Billie Jean, één van de vele Michael Jackson-hits in GTA, of Toto. In plaats daarvan is er wat meer geëxperimenteerd, is ervoor gezorgd dat het modernere nummers zijn (in ieder geval van na 2000), en wat dat betreft is het wel een leuke verfrissing binnen GTA. Het is ook niet meer dan logisch: GTA San Andreas speelde zich in 1992 af, terwijl de laatste GTA's zich in het heden afspelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij hangt het ervan af met wie ik speel.

Franklin luister alleen maar hip-hop, dus ... East Los FM & West Coast Classics

Michael houd van pop en rock, dus ... Los Santos Rock Radio en Non Stop Pop FM

Trevor is into hillbilly country crap, dus ... Rebel Radio

M'n online character gaat, net als ik, vol voor metal en punk, dus ... Channel X.

De rest vd zenders luister ik eigenlijk niet naar. Ondanks dat ben ik het wel met de stelling eens dat het muziekaanbod maar magertjes is. Niet alleen de keuze in zenders is imo erg klein, maar het aanbod dat de zenders bieden is ook niet echt uitgebreid te noemen. Daarbij mis ik LCHC verschrikkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de radio in V echt niet zo slecht, het heeft wat conditionering nodig, maar verder past het wel bij de game. Maar het is ook in geen manier echt goed. De radio is er en heeft enkele leuke liedje maar het is niet op het niveau van voorgaande games. Ook gaan sommige radiozenders na herhaling ook echt je strot uit hangen. Er zijn enkele liedjes op West Coast Classics die ik gewoon niet meer kan aanhoren. Doorgaans heb ik een vaste radiozender voor elk character maar als ik freeroam dan laat ik vaak gewoon de radio aanstaan, ontdek je ook nog eens iets. In het algemeen is het niet zo'n speciale radio, maar er zijn vele liedjes die wel goed bij het spel passen en dat vind ik op zich genoeg.

De muziek in het algemeen dan en dan doel ik op de soundtracks bij missies is wel vaak zeer goed. Ze is niet heel speciaal en je gaat er geen unieke stukken uit kunnen halen die echt het opnieuw luisteren waard zijn (zoals bijvoorbeeld Far Away in RDR) maar het doet zijn job goed door sfeer te creëren en je in de missies te laten opgaan. Op dat vlak is het dus wel geslaagd in zijn opzet als filmische GTA en mogen ze dit in de toekomst zeker en vast opnieuw gebruiken. Ik was eerst sceptisch, maar ik vind het uiteindelijk goed uitgevoerd en fantastisch!

Link to comment
Delen op andere websites

Rebel Radio en Los Santos Rock Radio zijn de enige die ik veel luister.

Favoriete nummer: ''It won't be long'' van Johnny Paycheck

Wel komisch als Franklin country zit te luisteren met z'n homies :)

Ook Blaine County en die andere talk radio zender vind ik leuk om naar te luisteren.

Ik vond de muziek van IV véél slechter, en die van SA nét wat beter.

Ik snap ook niet dat R* als DLC een berg nieuwe nummers uitzendt, zou heel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De praatzenders zijn meestal de amusantste van ze allemaal :7

Moet je natuurlijk wel Engels voor kunnen, maar als je dat niet kunt ben je ook gewoon beter af zonder GTA natuurlijk, dus ik ga er wel van uit dat zoiets kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...