MiisterK Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ik krijg geen bal om te gooien voor chop? Iemand zelfde peobleem gehad? Heb de ifruit app en account gelinkt via social club maar zie hem niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 De bal is te vinden op de melee-tab (Wapencirkel onderste slot) en dan enkele keren opzij tikken tot je hem vasthebt. XBOX 360: LB [Hold] + Rechter Stick omlaag + Pijltje naar rechts PS3: L1 [Hold] + Rechter Analoge Stick omlaag + Pijltje naar rechts Of doel je hier niet op het spelen met Chop in Singleplayer? Reageren
MiisterK Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Dat bedoelde ik, thanks! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Dat is raar, ik krijg hem altijd in m'n trow-vak (granaat,sticky bomb, traangas en jerrycan) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ow, fair point, ik twijfel nu zelf ook. Desalniettemin, hij is terug te vinden in een van deze twee slots, ik zal het zo eens checken of ik het fout heb. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Je hebt 't fout. Hij zit idd in het granaten en sticky-bombs slot van je wapenwiel. >>> Door Phoenyxar: Aha, bedankt voor het checken!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.