Crifox Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Mag ik ff duidelijk maken dat het absoluut NIET in de bleu hell kan zijn, dit is namelijk gewoon de blauwe lege wereld onder de grond. Het enige wat via de bleu hell te vinden is is de binnenkant van area 51, de interieuren zijn allemaal te vinden in interior hell Et zou dus in een interior heaven kunnen zitten Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 C:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Valle ocultado.bmp he o nau srry dat werkt dus niet :$ Tuurlijk niet! Wij kunnen niet in jouw computerbestanden kijken. Plaatjes kan je uploaden via Imageshack. Is je plaatje kleiner dan 640 pixels, dan kopieer je de 'Hotlink for Forums' is het groter, neem dan de thumbnail link. Reageren
Krid Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik denk dat het een of andere kelder is van een raar gebouw ofzo:P Reageren
Crifox Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Ik denk dat het een of andere kelder is van een raar gebouw ofzo:P Nee, we hebben het hier over een gebied, niet over een gebouw. Voor de informatie Vallley=vallei . Geeft nix joh, maar wel ff ontopic Bewerkt: 14 september 2005 door Crifox Reageren
Caltson Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 nope,nooit secret valley op m'n scherm gezien,kan mischien area69 zijn,en het enigste gekke wat ik heb gezien dat soms idlewood en jefferson geel zijn gekleurd als het naamplaatje tevoorschijn komt,gewoon een bug waarschijnlijk Reageren
Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 nope,nooit secret valley op m'n scherm gezien,kan mischien area69 zijn,en het enigste gekke wat ik heb gezien dat soms idlewood en jefferson geel zijn gekleurd als het naamplaatje tevoorschijn komt,gewoon een bug waarschijnlijk Dat is geel gekleurd om dat het gebied van de ballas is en als het rood is is het van de ballas cya:cya: Reageren
Jowx Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) nope,nooit secret valley op m'n scherm gezien,kan mischien area69 zijn,en het enigste gekke wat ik heb gezien dat soms idlewood en jefferson geel zijn gekleurd als het naamplaatje tevoorschijn komt,gewoon een bug waarschijnlijk Nogmaals: Er is wel een plaats die heet Valle Ocultado.Dat is spaans voor geheime vallei, secret valley dus.. Natuurlijk komt er geen ''Secret Valley'' onderin je scherm staan, dat zou wel heel erg makkelijk zijn. Naar een Easter Egg moet je zoeken, vandaar dat ze ook die naam hebben gekregen. Misschien heeft RockStar het in het spaans vertaald zodat het moeilijker gevonden zou worden. Ik denk wel dat er iets geheims in zit.. Zal eens een grote zoekactie houden. @ S.e.v.a.n. : een topic bumpen betekent dat je reageert op een topic waarin al heel lang niet gepost is. Dit kan vervelend zijn als je het nutteloos doet, maar dit vondt ik een nuttige opmerking dus maak je geen zorgen hoor jowx Bewerkt: 14 september 2005 door jowx Reageren
nicolasje007 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik weet het denk ik Ik ging op men eerste date met Michelle en had beslist om naar het dichtstbijzijnde restaurantje (icoontje met mes en vork) te gaan en ik ging binnen en zag rechtsonderaan secret valley staan.Het kan ook een bug zijn maar ik ben er 100 % zeker van. Ik speel sa op xbox dus ik kan geen screenshot tonen Reageren
Little Mister Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Toen je die bar inging stond er beneden "Secret Valley"? Dat geloof ik niet, er komt altijd Bar te staan ofzo. Reageren
nicolasje007 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 dit is de foto srry voor de slechte kwaliteit en de flits :$ Reageren
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 dit is de foto srry voor de slechte kwaliteit en de flits :$ Voor mij bewijst dat genoeg,dat is gewoon de naam van dat restaurant Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 dit is de foto srry voor de slechte kwaliteit en de flits :$ Voor mij bewijst dat genoeg,dat is gewoon de naam van dat restaurant Echt waar ik wist niet dat er een restaurant was dat Secret Valley heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.