.Sharingan Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Vind dit eerder een verwijzing dan een easter egg. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 het plaatje doet het bij mij niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik vind het ook eerder een verwijzing, maar het blijft wel leuk op zich. Hangen er dan ook nog andere banners rond met andere delen van de map? Reageren
Michael Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik vind het ook eerder een verwijzing, maar het blijft wel leuk op zich. Hangen er dan ook nog andere banners rond met andere delen van de map? Nee, het is steeds dezelfde banner. Wanneer je de museum terrein binnenrijd zie je steeds dezelfde met ook dat kleine stukje van Liberty City, ook het grappige eraan is dat er iets in de richting van ''Liberty City Tales'' op staat Reageren
JustHano Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Hier heb je er nog eentje: http://www.youtube.com/watch?v=tcZqwovKM-E Reageren
Michael Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ah, die wist ik nog helemaal niet. Leuk om te zien! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Is het zelfs niet dezelfde map die op de Predators stond in IV en die in een van de IV-trailers voorbij kwam waaraan de fanbase de map heeft ontdekt? Reageren
Michael Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Zat in de boekenkast van mijn appartement te kijken. Vond toevallig een boek over Liberty City Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.