Raymon89 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Ik kreeg in GTA Online op een gegeven moment 1% korting op alle aankopen bij Ammu-Nation (ook in de game lobby). Sinds kort is dit 2% geworden.. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Zou dit misschien een good sport reward zijn? Bewerkt: 28 december 2013 door Raymon89 Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Heb je mischien op je iFruit bij lifeinvader wat dingen geshared? daar krijg je namelijk ok verschillende kortingen in game voor Reageren
Raymon89 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ja, maar dat is voor zover ik weet alleen voor GTA V, niet Online. Bij Ammu-Nation krijg je dan eenmalig 10% korting op je eerstvolgende aankoop. Toen ik deze kortingen in Online 'vrijspeelde' heb ik ook niets gedaan op LifeInvader.. Reageren
bricone Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 ik krijg ook korting bij de ammunation zal wel met like op lifeinvader te maken hebben. bijvoorbeeld stickybom 496 ipv 500 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Heb ik ook, heb ook ergens onderaan in dit subforum een topic erover, maar die is ook nog niet echt goed beantwoord. Ik betaal nu bv. voor sticky's volgens mij ongeveer 582 ipv 600 dollar. Reageren
CaptainCook Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 HOLIDAY SALE DEALS ON SELECT VEHICLES, WEAPONS, APARTMENTS & MORE (THRU JAN 5th) We've also got special holiday discounts right now through January 5th on select weapons, vehicles and more to help you lay down some jolly season’s beatings. Make sure you put Grenades, Tear Gas and Sticky Bombs on your Christmas list as these explosive stocking stuffers are all half-price. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Nee, die Holiday Sale is het ook niet, want ik heb die kortingen al een aantal weken Reageren
TryX Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 In een missie lobby betaal ik 600 per sticky en bij de winkel 295 ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.