Kaya123 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Moet je een bepaalde update doen om de kerstkleding te krijgen? Want als ik naar de kledingwinkel ga dan staat de kerstkleding er niet bij. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Als het goed zit het al bij je kleding in de kast van je appartement, mocht je geen appartement hebben weet ik het ook niet helaas Reageren
Kaya123 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb een appartement maar als ik dan in de kledingkast kijk dan staat het er niet bij. En weet je ook hoe het kan sneeuwen? Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Sneeuw was maar 1 dag, en ik vermoed dat de kerstkleding verwijdert is en binnenkort ook uit de kasten van de spelers die het wel hebben wordt verwijderd. Was namelijk tijdelijk helaas Reageren
Michael Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 [...] en ik vermoed dat de kerstkleding verwijdert is Rockstar Games zegt zelf dat hun op 5 Januari de kerstkleding gaan verwijderen in één van hun laadschermen. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Oke bedankt, dan zou ik het ook niet meer weten, mischien toch maar eens beter kijken dan Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Bij de kleding winkel staat het onder het kopje suit. Reageren
Lebron Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Al 2 keer gehad dat ik in mooie kerstoutfit het spel verliet. De dag daarna startte ik op en stond in men onderbroek , geen kerstkledij meer te bespeuren :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.