Jump to content

Relatieonderzoek mannen

KLeiber

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben student aan de Universiteit Utrecht en bezig met de eerste studie van mijn masteronderzoek. Hiervoor heb ik mannen nodig die in een relatie zijn. De vragenlijst duurt 5 tot maximaal 10 minuten en bestaat uit een kort tekst en enkele vragen.

Bent u een man in een relatie en wilt u mij graag helpen bij mijn onderzoek dan volg de volgende link:

>>> Door Dutchy3010: Link verwijderd.<<<

Met vriendelijke groet,

Kristian

Delen op andere websites

Wanneer mensen zulke fanatiekelingen zijn in Grand Theft Auto zijn breken hun liefde zo snel mogelijk ( :cab:) Maar erm, misschien kan je meer informatie geven? Worden onze gegevens veilig en anoniem gehouden? Ik weet trouwens niet als dit toegestaan is op het forum. Ach ja, veel succes met je onderzoek :engel:

Delen op andere websites

Hoi KLeiber! Welkom op dit forum!

Ondanks dat ik je graag zou willen helpen met je Masterscriptie, kunnen we dit soort verzoeken niet toestaan op dit forum. Ik wil nog wel een oogje toeknijpen voor de actieve leden hier, maar wij kunnen echt niet toestaan dat iemand dit post indien die zich slechts registreert om dit niet-GTA-gerelateerde onderzoek te posten. Dan hebben we straks 100 van deze verzoeken. ;)

Veel succes met je Masterscriptie!

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...