Jump to content

Nieuwe headset PC/PSVITA


martijn0126

Recommended Posts

Hallo,

Zoals misschien sommige al vernomen hebben heb ik met Kerst de PS Vita gekregen, aangezien ik ook aan het kijken was voor een headset erbij vond ik op internet deze Tritton voor de Vita: http://www.nedgame.nl/ps-vita/tritton-kunai-stereo-headset--red-/4457971050/ . Ik weet niet of het mogelijk is om deze ook voor de computer te gebruiken, mocht dit niet zo zijn: is er een headset die op de Vita en de PC werkt?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een ps3 heeft usb nodig om te werken. Wat jij bedoeld is dat er een 3.5 mm aan het einde zit.

Maar er wordt een sound controller bij geleverd. Als je de 3.5 mm daarop aansluit heb je een usb + 3.5 mm aansluiting ;).

Wat ik je aanraad is om op youtube een unboxing op te zoeken. Daar kun je als het goed is zien

Welke aansluitingen erop zitten ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een ps3 heeft usb nodig om te werken.

Om verwarring te voorkomen: martijn0126 heeft het woord PS3 nooit laten vallen. Hij is opzoek naar een nieuwe headset die voor zowel PC als PS Vita werkt. (Dus niet PS3)

De tritton kunai is voor PS3/Vita. Een PS3 heeft USB nodig. Daaruit kun je verwijzen dat er USB aan zit. PC heeft USB nodig.

Snap je? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De headset die ik gebruik is de tritton ax-180 en die is ook erg groot. Mij hoofd is ook best klein en hij past ook prima ;). Ik neem aan dat de mensen bij tritton dit ook op de kunai hebben toegepast.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...