joshua22 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Hallo, als ik gta online opstart staat er loading gta online en dan loopt mn 360 vast. Iemand enig idee? Reageren
Crypteq Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Is dit enkel alleen bij het laden van GTA Online? Of heb je het ook andere keren meegemaakt, zoals bijvoorbeeld bij andere games? Reageren
joshua22 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Nee alleen gta online. Sinds net Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb hetzelfde. storymode geen probleem, maar als ik naar online ga loopt ie vast. Reageren
joshua22 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Bij mij inmiddels opgelost. Probeerde t net weer en hij deed t. Reageren
Caswessels Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Hebben meer mensen last van dit is waarschijnlijk vanwege de hackers en daarom heeft rockstar het tijdelijk stil gezet als ik me niet vergis. Reageren
antesemper Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Hoi, Ik ben hier nieuw maar misschien is dit voor meerdere een bekent probleem. Ik speel al een tijdje zonder problemen Gta V online zonder enkele problemen, maar sinds een dag of 3 geeft ie telkens als ik online wil gaan: (ALERT time out locating session) Heel erg vervelend! Af en toe lukt het wel maar dan word ik er na een paar minuten uitgegooid. Heeft iemand hier een oplossing voor? Mvg Sean Reageren
joshua22 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Heb je toevallig DNS mods gebruikt? En welkom! Bewerkt: 28 december 2013 door joshua22 Reageren
bricone Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik had dit gister ook de heletijd, toen router ff 30sec van stroom afgehaald en tot zoverre werkte alles weer. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Bij mij freezed het scherm ook soms tijdens het laden. Ook heb ik gisteren paar keer gehad dat ik de melding kreeg. Unaible to save. Gewoon tijdens free roam. 15 min later eindelijk weer melding succesfully saved. Ligt het misschien aan de laatste update? Nooit eerder gehad. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Hier hetzelfde, laatste paar dagen loopt mn xbox vast soms ook tijdens het spelen) maar alleen bij GTAO. Toevallig vandaag zonder 1 enkel probleem vanaf circa 10.00 t/m 17.00 online kunnen spelen Edit: Fuck te vroeg gejuiched, kom er niet meer in na zeg maar 5-10 pogingen, Time out location session Bewerkt: 29 december 2013 door WeariedBuckle08 Reageren
antesemper Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Hoi, Bedankt voor jullie reactie, Maar nee geen dsn mods gebruikt. Zo op de 1 op de andere da begon dit gedoe. Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 iedereen had er toen last van want Mini Ladd hield toen livestream en hij kon ook niet op online Reageren
desdo Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Een vriend van mij kon ook ineens random niet meer op Gta Online. Eerst telkens freeze toen telkens time-outs. Maar hij had zijn ps3 losgekoppeld van socialclub en sinds dien werkt hij weer gewoon? Weet niet of dit ook bij jullie werkt, maar is de moeite waard om even te proberen lijkt me? Reageren
scooby0610 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 helaas hebben wij ook lasr soms kunnen we maar 5 minuten spelen. is er een oplossing voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.