Jump to content

GTA online freeze.


joshua22

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben hier nieuw maar misschien is dit voor meerdere een bekent probleem.

Ik speel al een tijdje zonder problemen Gta V online zonder enkele problemen, maar sinds een dag of 3 geeft ie telkens als ik online wil gaan: (ALERT time out locating session)

Heel erg vervelend!

Af en toe lukt het wel maar dan word ik er na een paar minuten uitgegooid.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Mvg Sean

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij freezed het scherm ook soms tijdens het laden. Ook heb ik gisteren paar keer gehad dat ik de melding kreeg. Unaible to save. Gewoon tijdens free roam. 15 min later eindelijk weer melding succesfully saved.

Ligt het misschien aan de laatste update? Nooit eerder gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier hetzelfde, laatste paar dagen loopt mn xbox vast soms ook tijdens het spelen) maar alleen bij GTAO.

Toevallig vandaag zonder 1 enkel probleem vanaf circa 10.00 t/m 17.00 online kunnen spelen

Edit: Fuck te vroeg gejuiched, kom er niet meer in na zeg maar 5-10 pogingen, Time out location session

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij kon ook ineens random niet meer op Gta Online. Eerst telkens freeze toen telkens time-outs. Maar hij had zijn ps3 losgekoppeld van socialclub en sinds dien werkt hij weer gewoon? Weet niet of dit ook bij jullie werkt, maar is de moeite waard om even te proberen lijkt me?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...