mystery159 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Ik heb hetzelfde probleem, maar heb wel een oplossing gevonden, die voor mij (en vele anderen) werkt. Het probleem ligt bij je internet provider, (bij mij telfort in dit geval) welke een trage DNS (Server?) aanbiedt. Oplossing: Gebruik een alternatieve DNS server, bijvoorbeeld die van google (daarmee werkt GTA weer vlekkeloos bij mij) Je zet je DNS settings om naar manual en vult dan in: Primary: 8.8.8.8 Secondary: 8.8.4.4 Thats all folks! Veel plezier met spelen! Reageren
Shopke Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 (bewerkt) Beste forumleden, Bij mij hangt GTA V (online) ook vaak vast, niet in het laadscherm (ook weleens gebeurd btw) maar ingame zelf. Het beeld freezed en kan verder niets meer doen. Ik moet de PS3 dan handmatig uitzetten. Dit probleem heb ik pas ong. een week en heb de DNS servers al een tijdje op de vaak genoemde manier (8888/8844) ingesteld ook heb ik alle updates geïnstalleerd. Wat is het probleem? Want zo kan ik niet meer op m'n gemak GTA online meer spelen. Edit: Zojuist heb ik echter wel weer kunnen spelen... raar... Bewerkt: 12 februari 2014 door Shopke Reageren
R3ne Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Ik heb het soms als ik een missie begin dat ie blijft hangen..muziek speelt wel door maar missie laad verder niet..xbox helemaal uit en weer opnieuw opstarten helpt dan alleen nog Reageren
Nitivity Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 dit kun je fixen door op je rockstar social club account in te loggen. En dan ff je psn account unlinken en opnieuw linken aan je social club account. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.