Finnboem Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik snap het nog niet echt? Als ik om 20:00 op GTAO zit, word ik dan gewoon naar jullie server gehaald? Of moet ik naar jullie toe? Krijg ik een vriendenverzoek? Dit is mijn eerste keer Groeten Finn! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Hallo finn, ik ga straks vriendverzoeken sturen, en morgen stuur ik een invite naar je toe Reageren
Finnboem Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Wat is jouw ps naam dan? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Shit, dacht dat ik me had aangemeld. Ben er sowieso wel, als er nog plek is, DeNeus21 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik zal je toevoegn Reageren
Finnboem Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 War gaan we eigelijk doen op deze meeting? Cruisen? Car meeting? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Freeroam, en een aantal gamemodes zoals capture en racen Reageren
Michael Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Kan je me misschien op de lijst zetten? Ik wil namelijk proberen te regelen als ik kan komen. Hopelijk is mijn broer dan achter zijn computer weg, mijn PlayStation Network naam is Mitchiem. Hopelijk kan ik erbij zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ga je het allemaal opnemen of is dat de taak van Joriz? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb trouwens nog steeds geen headset Mooi dat ik er ook nog bij kan! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik neem op, en als joriz wilt opnemen mag hij dat natuurlijk doen @Asphy, ik zal je toevoegen Reageren
Finnboem Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Moet ik rond half 8 op GTAO zitten? Dan naar closed session of gwn freeroam? Hoe invite je me dan? Ik ben nog een echt leek hier in Reageren
Michael Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb toestemming gevraagd aan mijn broer om op zijn kamer te zitten, nu heb ik dus ook een headset erbij. Heb er al zin in Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Sorry dat het in het begin allemaal zo lang duurde Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ben er na een paar keer mee gestopt. Bij de eerste pogingen kwam ik er überhaupt niet in, en bij twee pogingen dat dit wel lukte werd ik er even later weer uitgegooid. Had er wel een beetje genoeg van eerlijk gezegd. Volgende keer hoop ik op wat meer geluk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.