Jump to content

Kunnen we nog wat verwachten van... Love Fist ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kunnen we nog meer verwachten van de jaren 80 band love fist in een bijvoorbeeld DLC van gta 5 ??? Toch wel jammer dat je nu niks meer hoort van deze band in de serie :) had graag nog 2 nummers op een radio station gehoord. ( Omdat ik het er toch wel een beetje bij vind horen ) Want dit spel is iets te vaak voor in een vergelijking gekomen met san andreas, Was leuk geweest als dit even gebeurd was voor een knipoog naar vice city.

e2e1f19ddcd461fe61f4084e8b7d2cc3.png

Bewerkt: door harry1985

Ik denk het niet.

Er staat me namelijk bij dat je tijdens zo'n Stranger & Freaks nissie

de zanger van Love Fist vermoord in of nabij de Tequi La La.

Volgens mij is dat zo'n Trevor missie warbij je celebrity-goodys verzameld voor 'n bejaard koppeltje die nogal starstruck zijn.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Ik zie het nog wel gebeuren dat Tracy haar "zangcarrière" voortzet door die plek op te vullen of het in ieder geval probeert.

Geplaatst:

Dat betekent toch niet dat het hun liedjes niet meer gespeeld kunnen worden? En DLC kan zich een stuk voor de tijd van GTA V afspelen.

Je vermoord de zanger niet, je slaat hem gewoon in elkaar voor z'n gouden tand. Dus wie weet. Ze bestaan in elk geval wel in het GTA IV era, dus wie weet komen ze terug. Op Itunes en Spotify zijn overigens twee nummers te vinden die op nog geen enkele GTA te beluisteren waren, namelijk 'Down Down Down' en 'Fist Till Morning' .

Bewerkt: door Krikke1992

Dat betekent toch niet dat het hun liedjes niet meer gespeeld kunnen worden? En DLC kan zich een stuk voor de tijd van GTA V afspelen.

Beide stellingen ... geen speld tussen te krijgen. :?

Je vermoord de zanger niet, je slaat hem gewoon in elkaar voor z'n gouden tand. Dus wie weet. Ze bestaan in elk geval wel in het GTA IV era, dus wie weet komen ze terug.

Allereerst, bedankt voor het gebruk van spoilertags, :ch:

Ten tweede kan ik je vertellen dat ik 'm wel degelijk vermoord heb. Hij rende naar buiten en Trevor zou Trevor niet zijn als hij er achteraan zou gaan rennen ipv hem 'n kogel door z'n kop te jagen :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...