harry1985 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Kunnen we nog meer verwachten van de jaren 80 band love fist in een bijvoorbeeld DLC van gta 5 ??? Toch wel jammer dat je nu niks meer hoort van deze band in de serie had graag nog 2 nummers op een radio station gehoord. ( Omdat ik het er toch wel een beetje bij vind horen ) Want dit spel is iets te vaak voor in een vergelijking gekomen met san andreas, Was leuk geweest als dit even gebeurd was voor een knipoog naar vice city. Bewerkt: 29 december 2013 door harry1985 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Ik denk het niet. Er staat me namelijk bij dat je tijdens zo'n Stranger & Freaks nissie de zanger van Love Fist vermoord in of nabij de Tequi La La. Volgens mij is dat zo'n Trevor missie warbij je celebrity-goodys verzameld voor 'n bejaard koppeltje die nogal starstruck zijn. Bewerkt: 29 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik zie het nog wel gebeuren dat Tracy haar "zangcarrière" voortzet door die plek op te vullen of het in ieder geval probeert. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Er staat me namelijk bij dat je tijdens zo'n Stranger & Freaks nissie de zanger van Love Fist vermoord in of nabij de Tequi La La. Dat betekent toch niet dat het hun liedjes niet meer gespeeld kunnen worden? En DLC kan zich een stuk voor de tijd van GTA V afspelen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Je vermoord de zanger niet, je slaat hem gewoon in elkaar voor z'n gouden tand. Dus wie weet. Ze bestaan in elk geval wel in het GTA IV era, dus wie weet komen ze terug. Op Itunes en Spotify zijn overigens twee nummers te vinden die op nog geen enkele GTA te beluisteren waren, namelijk 'Down Down Down' en 'Fist Till Morning' . Bewerkt: 29 december 2013 door Krikke1992 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Er staat me namelijk bij dat je tijdens zo'n Stranger & Freaks nissie de zanger van Love Fist vermoord in of nabij de Tequi La La. Dat betekent toch niet dat het hun liedjes niet meer gespeeld kunnen worden? En DLC kan zich een stuk voor de tijd van GTA V afspelen. Beide stellingen ... geen speld tussen te krijgen. Je vermoord de zanger niet, je slaat hem gewoon in elkaar voor z'n gouden tand. Dus wie weet. Ze bestaan in elk geval wel in het GTA IV era, dus wie weet komen ze terug. Allereerst, bedankt voor het gebruk van spoilertags, Ten tweede kan ik je vertellen dat ik 'm wel degelijk vermoord heb. Hij rende naar buiten en Trevor zou Trevor niet zijn als hij er achteraan zou gaan rennen ipv hem 'n kogel door z'n kop te jagen Bewerkt: 29 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.