Rutger. Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Een ontzettend flauwe verwijzing naar de naam van de programmeertaal Java. De taal Java is namelijk vernoemd naar het type koffiebonen dat de ontwikkelaars van de taal veel dronken. Om compleet te zijn is het goed om te vermelden dat de void sandwich een waarde probeert te returnen, wat helemaal niet kan. (en de brackets worden niet correct gesloten) Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Lol...... waar zit het dan? Reageren
Rutger. Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Op de boulevard Del Perro. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Dit vind ik echt een leuke ee! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Ik kwam hem afgelopen week ook tegen. Volgens mij kun je hem hier vinden, kan er een beetje naast zitten. Bewerkt: 31 december 2013 door _Night-Men_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.