Jump to content

Plots stoppen van GTA ONLINE session


Bij-ons

Recommended Posts

Meestal als ik speel in GTA ONLINE krijg ik dit beeld na 2 minuten: 'CONNECTION TO THE SESSION LOST DUE TO AN UNKNOWN NETWORK ERROR. PLEASE RETURN TO GRAND THEFT AUTO V AND TRY AGAIN LATER.' Weet iemand hoe je dit kunt stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal als ik speel in GTA ONLINE krijg ik dit beeld na 2 minuten: 'CONNECTION TO THE SESSION LOST DUE TO AN UNKNOWN NETWORK ERROR. PLEASE RETURN TO GRAND THEFT AUTO V AND TRY AGAIN LATER.' Weet iemand hoe je dit kunt stoppen?

Nop en ik heb daar ook een topic over ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook enorm last van deze error (Connection to the session lost due to an unknown network error...) Ik heb al alles geprobeerd. Wat me wel is opgevallen, is als ik mijn PS3 bij iemand anders installeer werkt alles goed. Maar bij mij thuis heb ik steeds dit probleem. Ook als ik mijn PS3 rechtstreeks met mijn modem verbindt. Spijtig... #HELP!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij ook een groot probleem geweest. Dns had ik ook veranderd , maar dat werkte bij mij ook niet. Wat bij mij het probleem was, was dat mijn upnp ( volgens mij zoiets ) in de router uitgeschakeld stond. Weer ingeschakeld en probleem opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij ook een groot probleem geweest. Dns had ik ook veranderd , maar dat werkte bij mij ook niet. Wat bij mij het probleem was, was dat mijn upnp ( volgens mij zoiets ) in de router uitgeschakeld stond. Weer ingeschakeld en probleem opgelost.

Hoe doe je dit?
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt je ook uitgelogd op PSN ? zo niet dan heb je simpelweg problem met het connection via gta online.

Probeer is die beach bum dlc meuk deraf te mikken en opnieuw te downloaden en je router ff resetten.. (dit wist niet je story / online modus btw)

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt je ook uitgelogd op PSN ? zo niet dan heb je simpelweg problem met het connection via gta online.

Probeer is die beach bum dlc meuk deraf te mikken en opnieuw te downloaden en je router ff resetten.. (dit wist niet je story / online modus btw)

Ik heb hetzelfde probleem maar als je beach bum dlc eraf haalt ben je dan ook je personage kwijt?! Router heb ik al gereset

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...