JeffreyOg Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 wie vind het leuk? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Ik. Edit: het is net hetzelfde als op de PS2 uiteraard. Aan de game zelf is niets veranderd, dus waarom zou ie niet leuk zijn? Bewerkt: 29 december 2013 door Krikke1992 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 topic Het is altijd een leuk spel geweest en zal het ook altijd blijven. Het is alleen jammer dat de PS2 versie direct naar de PS3 geport is, geen resolutie upgrade of wat dan ook. gewoon snel omgezet voor wat easy money, wat ik eigenlijk niet van Rockstar verwachtte maargoed. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik vind de game op zich wel leuk, het blijft gewoon San Andreas. Wel vind ik het ronduit slecht dat er geen upgrade is gedaan zoals bij de Android/iOS versies. Het ziet er slecht uit, zeker als je GTA V daarvoor doet. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Het is altijd een leuk spel geweest en zal het ook altijd blijven. Het is alleen jammer dat de PS2 versie direct naar de PS3 geport is, geen resolutie upgrade of wat dan ook. gewoon snel omgezet voor wat easy money, wat ik eigenlijk niet van Rockstar verwachtte maargoed. Ben het hier helemaal mee eens. Maar ach, eigenlijk is Gta V een upgrade van Gta Sa. Maar een lichte upgrade had wel gekund... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 San Andreas is een leuke game, op welk platform je hem nu ook speelt. Het nadeel van spelen op een PS3/Xbox 360 is dat er wat knopjes op je controller zitten die je niet gebruikt, en als de besturing van de nieuwere GTA's in je bloed zit, is het even wennen. Maar verder zal ik 'm zeker aanraden. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Het is wel handig. Als je ook andere spellen speelt op je ps3. Anders moet je steeds ps2 en ps3 los- en aankoppelen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Huh? Is San Andreas naar de PS3 geport? Wist ik niks van. Wanneer was dat gebeurd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.