Lebron Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Vandaag een buzzard online gekocht, waar kan ik deze vinden? Bedankt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Hiervoor moet je Pegasus bellen. Reageren
Lebron Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Hiervoor moet je Pegasus bellen. OK bedankt Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Pegasus bellen en dan zal in de buurt ergens spawnen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Heb je het met geld gekocht verkregen van een hacker? Daar moet je mee uit kijken namelijk. Reageren
Anonieme-Freaks Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Heb je het met geld gekocht verkregen van een hacker? Daar moet je mee uit kijken namelijk. Hoezo zou je hier voor moeten uitkijken ? Reageren
Lebron Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Heb je het met geld gekocht verkregen van een hacker? Daar moet je mee uit kijken namelijk. Misschien wel. Gisteren 50.000.000 gekregen, wel gemeld bij Rockstar. Ik weet niet meer hoeveel ik daarvoor op de rekening had. Ben het overzicht kwijt... Ik kan moeilijk wachten met dingen te kopen tot ik een melding krijg. Ik heb hoe dan ook geen cheat gebruikt, ben een propere speler :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.