coolbink Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Heey allemaal, Ik heb net weer eens GTA 4 geinstalleerd. In eerste instantie had ik de problemen met windows 8 opgelost, door ze op vista service pack 2, + de updates te doen. Ik heb daarna een mod geinstalleerd (LCPD FR ) en toen ging het fout. De melding die ik krijg: GTA IV Fatal Error: SMPA60 GTA IV Fatal Error: unrecoverable fault - Please restart the game - 842150451 106145968 Deze crash krijg ik tussen de 10 en 30 minuten... erg vervelend, iemand een idee??? Thx CB Reageren
Venzio Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Dit komt door geïnstalleerde mods, veelal door modded voertuigen. Het beste wat je kunt proberen is om de originele voertuigen terug te zetten/een schone installatie te proberen. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Nee nee, dit komt meestal doordat er auto's op je parkeerplaats staan die er al stonden voordat je ze hebt gemod. Bewerkt: 30 december 2013 door GTA_Michael Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.