johanc20ne Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 morgen Waarom denk je morgen? (weet heus wel dat je grap maakt hoor ) En ik verander mijn datum van 27 Juni naar 23 Mei! omdat ik dan een gat in de lucht zou springen:D:D Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ben ervan overtuigd dat de PC port al (nagenoeg) klaar is, maar (...) Volgens een aantal geruchten en een "bron" werd de PC versie naast de console versies ontwikkeld en wordt het dus geen port. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Nee, je hebt gelijk. Dat was precies wat ik bedoelde. Dat het al klaar is, omdat het gelijk wordt gemaakt met de console versie. Het woord "port" was niet goed gekozen in dit verband. Reageren
Herzensburger Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 jongens dat is allang bekend, juni 2014 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.