DDT Dorus Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 ik vond het een super intro van gta 5 het is meteen duidelijk wat voor achterlijke redneck trevor is, zeker de manier waarop ashley en Johnny neergezet worden zet meteen een duidelijke stempel op het verhaal, het doel was naar mijn inzien shocken, en dat kan alleen op deze manier met bekenden uit een vorig verhaal. tlad was een afgesloten verhaal die op deze manier duidelijk geeindigd is, beter dan dat trevor de hele tijd door johnny gebeld word met "wanna play darts?", of" lets go bowling" we hebben nu ook nog brucie kibbutz met zijn bullshark testosterone uit gta 4 toch? hopelijk in een toekomstig dlc of op de one of 4 een uitbreiding van de map met een ekstra stad.. zodat blaine county en paleto weer meer gecentreerd ligt. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Het was misschien wel een goeie inkopper om te beschrijven wat voor gek Trevor is omdat de meeste GTA fans Johnny kennen maar toch vond ik 't zwak gekozen qua verhaalliijn [spoilers Ahead] in The Lost and Damned zie je een Fysiek en mentaal sterke Johnny die alleen uit medelijden nog contact heeft met Ashley na de TLAD verbreekt ie 't contact met haar en zegt ie tegen haar dat ze hulp moet zoeken voor haar verslaving, dat vind ik juist 't moeilijke, wat heeft er nou voor gezorgd dat Johnny weer een relatie met Ashley begint en ook verslaafd wordt aan meth, erg jammer dat ie dood is het was een tof character in de IV-era. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Ik vind het een beetje jammer. In gta TLaD schiet hij heel Liberty City plat en nu word ie zonder moeite in elkaar getrapt. Had liever gehad dat johnny in wat meer missies voorkwam dan in zijn eerste cutscene kapot getrapt worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Ik vind het een beetje jammer. In gta TLaD schiet hij heel Liberty City plat en nu word ie zonder moeite in elkaar getrapt. Had liever gehad dat johnny in wat meer missies voorkwam dan in zijn eerste cutscene kapot getrapt worden. Ja, inderdaad! Een paar missies waarin duidelijk wordt dat Johnny echt een "asshole" is, waar we niets meer aan hebben. Die niets meer is van wat hij geweest is. En dat we hem dan zelf mochten vermoorden, natuurlijk. Stuk beter dan zo. Reageren
Michael Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 (bewerkt) Damn, I think that Jet is crazy! Nee hoor, ik ben het ook eens met jullie. Had veel liever nog dat imperium van hem gezien, en ik geloof ook dat er in een bepaalde missie werd gepraat door de bikers hoe slecht Johnny was, en toen begonnen ze te praten over Billy. Iets geeft me de indruk dat het wel een opluchting was voor hun toen Johnny overleed.. Bewerkt: 20 juli 2014 door Asphyxiated Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.