BoerTijger Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Hier bidden we voor. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Als hij blijft leven is dat natuurlijk geweldig, maar hoe gaat zijn leven er dan uit zien? Wordt hij een kasplantje of heeft hij meer geluk en zit hij alleen in een rolstoel? Ik noem dit meer geluk omdat hij natuurlijk ook al dood had kunnen zijn en zijn leven kan er heel somber uit gaan zien als hij een kasplant wordt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik hoop op het beste voor hem. Mijn vader was sinds zijn debuut al een groot fan van hem en dat is 'ie nu nog steeds, er hangt zelfs een foto van hem in zijn slaapkamer. Hopelijk komt hij er bovenop.. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Hoop ik natuurlijk ook. Wat een held is het. Bijna iedereen weet wie deze man is. Reageren
thebig Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Ik was wat aan het lezen rond het WK toen ik een bericht zag over dat Duitsland het WK wilt winnen voor Schumi. Toen ik wat doorklikte, bleek dat hij vandaag is ontwaakt uit zijn coma: http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/22744559/__Schumacher_ontwaakt_uit_coma__.html Goed nieuws dus Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Ik kreeg ook meerdere meldingen binnen op mijn mobiel. Zag eerst alleen 'Oud-coureur Michael Schumacher...' staan, en toen dacht ik: het zal toch niet. Maar gelukkig zeer positief nieuws! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Ik denk eerlijk gezegd niet dat ontwaakt het juiste woord is. Zoals ik het begrepen heb kan hij alleen geluiden waarnemen en op bewegingen reageren. In mijn ogen ben je dan nog steeds helemaal niet bewust van de realiteit. Dat neemt niet weg dat dit natuurlijk geweldig nieuws is, maar er moet nog heel wat gebeuren, wil hij (iets) opknappen. Hij zal namelijk nooit meer de oude worden denk ik. Bewerkt: 18 juni 2014 door KaiSkillzz Reageren
thebig Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Net gehoord op de radio dat Schumacher het ziekenhuis mag verlaten. Lijkt me niet dat ze dat zomaar doen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Ik blijf sceptisch, we krijgen niet eens foto's ofzo te zien van Schumacher. Als hij in goede gezondheid zou verkeren en al zou stappen oid zouden we dat allang gehoord/gezien hebben. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Toen Robert Kubica 3,5 jaar geleden een ernstig rally-ongeval kreeg duurde het ook ontzettend lang voordat we foto's van hem te zien kregen. De eerste foto's daarvan lieten hem volgens mij wandelend zien, werkend aan het terug krijgen van zijn krachten. Aangezien we helemaal niets horen van welke toestand Schumacher is (hij leeft en kan 'communiceren' zeggen ze), vrees ik dat hij ook niet veel kan doen dat minimale bewegingen maken. Betekent dit nieuws dat hij sterk genoeg is om thuis te revalideren of betekent het dat de aanwezigheid van dokters geen meerwaarde heeft ten opzichte van een verzorger thuis? Ik vermoed het laatste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.