RMJ Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Nieuw op dit forum, zoek een actief forum, waar ik weer wat kan leren. hoop dat hier tegen te komen.. laatste die ik gemaakt heb.. gr, RMJ Reageren
Twedeldie Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Welkom op het forum, RMJ! Ik vind dat je signature's goed gelukt zijn! Vooral die 3e vind ik zo mooi. KUTGW! Bewerkt: 30 december 2013 door Twedeldie Reageren
Michael Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Wat een leuke werkjes hier.. Ik vind ze allemaal super leuk, helemaal de eerste en de tweede angezien het echt hele leuk signature's zijn.. Hopelijk zien we tutorials van je, daar zou ik namelijk zelf geïnteresseerd in zijn. KUTGW! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Je kan hier zeker veel leren. Veel mensen die er verstand van hebben. Ik heb er weinig verstand van. Maar vind ze wel leuk Reageren
RMJ Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Wat een leuke werkjes hier.. Ik vind ze allemaal super leuk, helemaal de eerste en de tweede angezien het echt hele leuk signature's zijn.. Hopelijk zien we tutorials van je, daar zou ik namelijk zelf geïnteresseerd in zijn. KUTGW! kutgw? haha. maar bedankt @crazy-ghost : reacties zijn altijd welkom, daar doe je het voor . Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 'KUTGW' betekent Keep Up The Good Work. Mooie werkjes man. Je gebruikt toffe kleuren en verrassende effecten, erg interessant om te zien. Ben vooral erg te spreken over je Captain America. Tekst had bij sommige niet gehoeven wat mij betreft, maar het misstaat ook zeker niet. Hopelijk kun je hier wat leren en leren wij wat van jou. En welkom op het forum natuurlijk! Reageren
RMJ Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 'KUTGW' betekent Keep Up The Good Work. Mooie werkjes man. Je gebruikt toffe kleuren en verrassende effecten, erg interessant om te zien. Ben vooral erg te spreken over je Captain America. Tekst had bij sommige niet gehoeven wat mij betreft, maar het misstaat ook zeker niet. Hopelijk kun je hier wat leren en leren wij wat van jou. En welkom op het forum natuurlijk! ik persoonlijk vind tekst interessant om te doen en daar ben ik ook altijd het langste mee bezig. is een must van mezelf ! dit omdat het iets afmaakt, of juist totaal afbreekt.. daarom is het voor mij een uitdaging om dit steeds verder te ontwikkelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.