Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nieuw op dit forum,

zoek een actief forum, waar ik weer wat kan leren.

hoop dat hier tegen te komen..

laatste die ik gemaakt heb..

badhabits_zps30d52f70.png

anomy_zps4566065e.png

reindeer_zps45d6e2f5.png

leapoffaith_zpsc015163a.png

crysis2_zps66117cd7.png

capamerica_zpsa716c487.png

deadpool_zpsb7b0b010.png

illuminati_zpseb22bd57.png

gr, RMJ

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum, RMJ! Ik vind dat je signature's goed gelukt zijn! Vooral die 3e vind ik zo mooi. KUTGW! :klap:

Bewerkt: door Twedeldie
Geplaatst:

Wat een leuke werkjes hier.. Ik vind ze allemaal super leuk, helemaal de eerste en de tweede angezien het echt hele leuk signature's zijn.. Hopelijk zien we tutorials van je, daar zou ik namelijk zelf geïnteresseerd in zijn. KUTGW! :tu:

Geplaatst:

Je kan hier zeker veel leren. Veel mensen die er verstand van hebben. Ik heb er weinig verstand van. Maar vind ze wel leuk :)

Geplaatst:

Wat een leuke werkjes hier.. Ik vind ze allemaal super leuk, helemaal de eerste en de tweede angezien het echt hele leuk signature's zijn.. Hopelijk zien we tutorials van je, daar zou ik namelijk zelf geïnteresseerd in zijn. KUTGW! :tu:

kutgw? haha. maar bedankt

@crazy-ghost : reacties zijn altijd welkom, daar doe je het voor :D.

Geplaatst:

'KUTGW' betekent Keep Up The Good Work. :)

Mooie werkjes man. Je gebruikt toffe kleuren en verrassende effecten, erg interessant om te zien. Ben vooral erg te spreken over je Captain America. Tekst had bij sommige niet gehoeven wat mij betreft, maar het misstaat ook zeker niet.

Hopelijk kun je hier wat leren en leren wij wat van jou. En welkom op het forum natuurlijk!

Geplaatst:

'KUTGW' betekent Keep Up The Good Work. :)

Mooie werkjes man. Je gebruikt toffe kleuren en verrassende effecten, erg interessant om te zien. Ben vooral erg te spreken over je Captain America. Tekst had bij sommige niet gehoeven wat mij betreft, maar het misstaat ook zeker niet.

Hopelijk kun je hier wat leren en leren wij wat van jou. En welkom op het forum natuurlijk!

ik persoonlijk vind tekst interessant om te doen en daar ben ik ook altijd het langste mee bezig. is een must van mezelf ! dit omdat het iets afmaakt, of juist totaal afbreekt.. daarom is het voor mij een uitdaging om dit steeds verder te ontwikkelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...