GTAKevin023 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ey, Ik heb met Trevor een straaljager. Maar als ik dat ding in me hangar heb staan dan blijft hij buiten staan. En ik wil eigenlijk nog meer vliegtuigen maar ik weet niet dat als ik vliegtuigen koop en ik kies ze vanuit mijn lijst of die straaljager dan verdwijnt. Kan ik meer vliegtuigen of legervoertuigen kopen zonder dat die straaljager weg gaat of moet ik hem dan opnieuw stelen? Groetjes GTAKevin023 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) De straaljager zal niet in de Hangar blijven als je meerdere vliegtuigen/voertuigen koopt (als ik me niet vergis) Bewerkt: 30 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
GTA013 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Het klopt wat CrazyShotgun zegt. Ik had ook een straaljager staan en heb toen een vliegtuig gekocht. De straaljager verdwijnt, maar je kunt wel meerdere vliegtuigen kopen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Je kan volgens mij kiezen welk voertuig je wil als je op D-Pad rechts drukt als je in de hangar of bij je helikopter staat. Reageren
GTA013 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Je kan volgens mij kiezen welk voertuig je wil als je op D-Pad rechts drukt als je in de hangar of bij je helikopter staat. Dat klopt, maar dat zijn alleen je gekochte vliegtuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.