Dexist Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 In de sales van steam is GTA SA nu nog maar 2,50! en veel andere rockstar games zijn ook in de uitverkoop! wou het jullie even laten weten:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Leuk maar ik heb het al, zoals vele mensen hier. Als ik het niet had, had ik hem zeker nu gekocht! Bewerkt: 30 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Haha ja ik verwacht weinig mensen die het spel nog niet hebben hier, maar wie weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Steam is altijd een toffe plek om je GTA spellen weg te halen, omdat ze ze regelmatig in de uitverkoop gooien. Anders gezegd: is er een grote Steam-sale (zoals nu), dan zijn er ook GTA's in de aanbieding. GTA IV kost dan meestal ook maar €4,99 (nu ook weer, overigens). Oh, en trouwens... Het Trilogy-pakket kost nu €12,49, maar het complete GTA-pakket (Trilogy + IV + Episodes) kost ook €12,49... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 kan je met steam ook via ideal betalen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Ja, dat kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Meteen maar even gekocht. Ik koop normaal nooit spellen via Steam en dat soort dingen, maar San Andreas voor 2,50 is natuurlijk niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Let wel op dat je niet GTA San Andreas kunt modden als je hem via Steam hebt gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Hoe goed moet je computer voor SA zijn? Denk dat mijn computer het niet aan kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Zo'n fantastische computer heb je niet nodig voor San Andreas -> Systeemeisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Dankje guardian! Weet je waar je in je computer je details kan vinden. Of kan je dat op internet opzoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Met de Flitskikker Infotool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.