Jump to content

pc herstart tijdens instalatie


mekane

Recommended Posts

Hallo

een vraagje over audio drivers ":

me neefje had een virus op ze pc dus ik heb ze pc gefromateerd alles opnieuw geinstaleerd ( videokaart etc )

Toen kwam ik bij de audio drivers nu doet de pc iets heel vaags als ik de setup start gaat alles perfect maar tijdens het voltooien van de instalatie herstart de pc zich. Start windows gewoon op en heeft de pc uit eindelijk niks voltooid en heb ik ook geen geluid.

Wat kan hier de oorzaak van wezen ?

het gaat om windows Xp 32 bit home edition.

wie o wie kan me helpen heb de pc 2x overnieuw geinstaleerd maar dat hielp helaas niks.

alsgoed is heet de audio kaart Realtek c-media ac97.

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer anders is Windows 7 / 8 in plaats van dat prehistorische Windows XP.. ;)

Windows XP is voor zeer veel mensen een uitstekende besturingssysteem wat nog goed werkt! Ik heb zelf Windows Seven op mijn computer maar ik weet toch wel dat heel veel mensen hier stug aan vast houden. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer anders is Windows 7 / 8 in plaats van dat prehistorische Windows XP.. ;)

mischien heeft hij er de hardware niet voor? kan toch. en er is niks mis met windows xp. bedrijven gebruiken het gewoon nog steeds. je hebt zelfs windows xp lite. dat verbruikt maar 64 mb ram. (draait dan zonder speciale programmas op de achtergrond maar is prima voor servers) kortom, windows xp werkt gewoon nog uitstekend. beter dan crap8

en micheal, prehistories is het niet. het word alleen niet meer ondersteund. gwn goeie virusscanner nemen. en anders neem je windows vista. gebaseerd op windows xp en is nog een stuk nieuwer.

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...