MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Net heb ik San Andreas gekocht via Steam en natuurlijk begin je dan bij de intro. Het bekende stukje waarin CJ op een BMX stapt en teruggaat naar Grove Street kent iedereen wel. Toen CJ daarna weer op de BMX wou stappen zag ik dat die goud was. Ik zag het de eerste keer ook wel, maar nu schoot me iets binnen. Normaal zijn de BMX'en in V zilver, maar ik kwam ergens binnen dit gebied ook een gouden BMX tegen. Het zou een verwijzing kunnen zijn naar de BMX van CJ, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten. Als ik morgen tijd heb zoek ik de BMX op in V en plaats ik een foto'tje. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik heb online ook gewoon een blauwe BMX? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Maar goud komt volgens mij helemaal niet voor, toch? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Voor zover ik weet wel, kijk anders eens rond in Grove Street, Daar zie je altijd hoopjes met Ballas met zo nu en dan een Balla op een BMX, deze hebben bij mij altijd verschillende kleuren. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik denk dat dat gewoon puur toeval is. Alle kleuren komen wel eens voor volgens mij. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik zag er 1 in GTAO en toen ik hem wou pakken kreeg ik een shootout met de Ballas... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Bedoel je deze? Bewerkt: 31 december 2013 door Ezra24rct3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.