Nyltje Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Ik ben slecht in namen verzinnen. Versie 1 Versie 2 Versie 3 Versie 4 Versie 5 Versie 6 Welke vinden jullie het mooist en waarom? Wat had ik niet kunnen doen en wel. Tips komt u maar! Bewerkt: 31 december 2013 door Nyltje Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Het moet iets meer een geheel worden. Nu lijkt het dat je alle plaatjes aan elkaar hebt geplakt en klaar. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik vind Versie 5 het mooiste, dat effect beneden past erbij. Alleen die naam. Ice Cold Games? Echtwaar? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik ben slecht in namen verzinnen. Nee! Nyltje Anyway ik ga voor V3. Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Het moet iets meer een geheel worden. Nu lijkt het dat je alle plaatjes aan elkaar hebt geplakt en klaar. Heb je het dan ook over versie 5? (vind ik ook het mooist) Alleen die naam. Ice Cold Games? Echtwaar? Ik ben slecht in namen verzinnen. Nee! Nyltje Ja sorry! xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.