Jump to content

Hoe realistisch speel jij gta V?

GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

We kennen het allemaal wel denk ik.

Iemand rijd in een auto wat totaal niet bij de personage

past, of heeft wapens gepimpt wat totaal niet bij

de outfit van de persoon past.

Bijvoorbeeld. Michael loopt in een normale jas met jeans

en zonnebril. Hij heeft een gouden uzi in z'n handen en

stapt uit een Comet met chrome lak.

Misschien als je realistisch denkt dan snap je wel dat

dat niet echt helemaal past bij de personage zelf maar

meer bij de speler. Die vindt dat gewoon cool, snap ik.

Mijn vraag is, ben jij ook zo iemand?

Hoe realistisch speel jij gta V?

Ben jij iemand die met Trevor alleen maar in jeep achtige

voertuigen rijd, met Michael in dure sedans of sport voertuigen

en met Franklin in mussle cars rijd? Echt wat bij de personage past.

Of maak je er jou eigen feest van en boeit het jou niet of het er

realistisch uitziet, als het maar cool is?

Met vriendelijke groeten,

GTAKevin 023.

Delen op andere websites

Realisme ten top bij mij.

Mijn karakters lopen niet in kledij rond die niet bij hun karakter past en hebben geen auto's od waar je dat soort mens niet snel op/in zal aantreffen. Zelfs het wapentuig dat ik gebruik is realistisch te noemen. Ik gebruik geen anti-tank raketwerpers of miniguns, en ook geen granaten of sticky-bombs. Mijn karakters lopen niet standaard met carbine rifles en/of combat shotguns rond. Dat soort wapentuig komt alleen in missies naar voren waarbij ze deze bij de start vd missie al hebben, of gedurende de missie oppikken. Zoniet ... dan zullen ze het echt met 'n pistool moeten doen.

Delen op andere websites

Ik ben een roleplayer bij uitstek en dan ook allergisch voor echte gamers. Je weet wel, van die fanatiekelingen die bijvoorbeeld ontdekken dan je wanneer je springt achter elkaar, je net even sneller kan, en dus als een kangaroe met ADHD door hun spelwereld heen wandelen. Geen gezicht vind ik. :7

Of van die figuren in Online die de hele tijd met een volledig gesloopte auto rondrijden, of erger nog, denken dat jij ook zo zal zijn, en dus jouw auto ook maar slopen. :erm:

Lang verhaal kort, ik probeer een film te beleven dus ik speel zo realistisch mogelijk. Inderdaad, ook ik reageer in SP op een aanval hooguit met een handwapen, en rij rustig naar missies toe. Nadeel daaraan is dat het zo lang duurt voordat je door je verhaallijn heen bent. :7

Delen op andere websites

Ik speel uitermate realistisch al zeg ik het zelf; geen gekke paintjobs op mijn voertuigen,

Geen gouden, oranje (alhoewel het goed staat bij de minigun) of roze paintjobs voor mijn wapens,

Met Michael rijdt ik vooral in dure sportwagens en sedans,

Met Franklin vooral in SUV's, oude muscle en sedans, en dan af en toe zijn Bagger, en Buffalo,

Met Trevor rijdt ik voornamelijk met een oude Rebel, z'n Bodhi, en een Bifta.

Delen op andere websites

Ik ga ook voor realistisch, kleren die bij het personage passen, geen over de top wapens, meestal een pistool (met sillencer bij Michael), micro smg bij Franklin, wat Trevor die dag toevallig bij zich heeft, en bij allemaal een shotgun, en auto's die bij de personages passen.

Bij Michael, meestal zijn sedan, wat dure sportwagens en sportclassics als de stinger en Monroe.

Bij Franklin had ik wat meer problemen omdat hij nogal een verandering door maakt: een tornado, manana bijden gepimpt en een vacca.

En Trevor's garage staat vol met rode pick-uptrucks, met als speciale troef een Sandking.

Bij dit alles buitengelaten dat het een stelletje criminelen zijn en ik vaak genoeg iemand anders auto in bruikleen neem, of op een broodnodige rampage ga af en toe.

Delen op andere websites

Dat is een leuke vraag, namelijk ben ik zelf een roleplayer dus ik probeer spelletjes zoals Grand Theft Auto V realistisch te houden. Rustig rijden in het verkeer, kleding en mezelf aanpassen in de charachter is dus helemaal geen probleem. In Grand Theft Auto Online probeer ik ook wel het realistisch te houden, maar dat gaat wat moeilijker wanneer mensen je steeds overhoop schieten :7

Delen op andere websites

Eigenlijk is het rijden zelf het enige dat ik niet realistisch doe. Ik rijd weliswaar niet als 'n gestoorde maniak die eigenlijk op het circuit thuishoort rond, maar ik negeer wel de stoplichten en maak slechts zelden gebruik vd juiste voorsorteervakken. Dat duurt me allemaal te lang.

Delen op andere websites

Ik zit een beetje tussenin... Koop sowieso alle extensions van wapens wel, maar kleurtjes hoeven niet. Ik rijd niet rustig naar een missie toe, maar ga ook niet rondlopen met een enorm wapen (hooguit een handgun in de hand). Dus beetje tussenin. :Y

Delen op andere websites

Ik ben erg roleplay-gezind wanneer ik speel. Met Michael rij ik ook (onderbewust) rustiger en correcter dan met Trevor. In het algemeen probeer ik me aan mijn characters te houden.

Michael: Sedans en Coupes

Franklin: Sport en Motors, ook wel eens wat fietsen, vind ik bij hem passen

Trevor: SUV's en Hypercars, voor een of andere reden vind ik het erg goed bij Trevor passen om in een hypercar rond te rijden. Niet wanneer hij alleen in Blaine rondcruist, dan doet zijn Bodhi beter, maar als hij in Los Santos komt of in de Tongua Hills vind ik een Surano of Infernus wel gepast.

Maar naast voertuigen doe ik het ook wel, dit valt gewoon op.

Delen op andere websites

Ik gebruik steenvast m'n carabine rifle of assault shotgun bij elke missie, zodat ik elke tegenstander meteen uit de weg kan ruimen. Ik rijd ook met de wagen waar ik op dat moment zin in heb, wat meestat de Entify XF, de Cheetah of een andere mega dure en gepimpte wagen is. Mij maakt het niet uit welk personage ik gebruik, het ben ik die aan het spelen is, dus ik doe lekker waar ik zin in heb!

Ook online maakt dit me niets uit, natuurlijk ben ik geen debiel die iedereen grijze bonen door z'n kop jaagt, maar wanneer iemand irritant doet, zoals mijn auto in de prak rijdt of mij elke keer beschiet als ik al toeterend voorbij rijd, gaat ie er wel lekker aan. Het is heel irritant zulke mensen, maar het blijft natuurlijk wel GTA he. :puh:

Delen op andere websites

Ik speel altijd heel erg realitisch. Vooral tijdens het auto rijden, netjes stoppen voor de stoplichten etc. , ookal duurt het dan meestal fucking lang. Als ik bijvoorbeeld kleren ga kopen op Rodeo Drive dan parkeer ik me auto ook altijd netjes in op de parkeerplekken. Ik vind trouwens het geluid van de auto's wel tegenvallen, ze komen zo gedempt over wat erg jammer is. Al die supercars klinken wat zacht vind ik.

Bewerkt: door PatrickBateman
Delen op andere websites

Ik ga ook echt realistisch om in het spel. Zelf koop ik ook NOOIT een debiel varken masker of andere rare maskers. Als ik op de baan rijdt rij ik ook echt goed en voorzichtig. Stoppen voor rode lichten en soms rap nog door het oranje rijden. Maar dat gebeurd in het echte leven ook. Van autokleuren hou ik het meestal bij classic black of andere donkere kleuren. Enkel als ik een taxi voor iemand bestuur, ben k genoodzaakt om door het rode licht te rijden wegens ongeduldigheid van de klant. Maar die klanten geven dan ook enorm veel geld. Ik parkeer ook nooit voor een rode streep maar altijd voor plaatsen waar het mag. Van kleren maakt het voor mij echt niet uit. Behalve hoofddeksels dus.

Delen op andere websites

Kleding wel wat ongeveer bij het karakter past, maar voor de rest...boeiend dat het allesbehalve realistisch is. Het heet nog steeds GRAND THEFT AUTO, dus kan ik gedragen zoals ik in het echt nooit zal doen. Daar gaat het ( de hele serie, trouwens) ook om vind ik. Ik denk dat meerderen van "de oude garde" gta-fans dat ook vindt...

Bewerkt: door gta-collector
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...