FcUtreg4Life Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Oh ... maar natuurlijk gedraag ik me niet zoals ik in het echt wel doe. In real life steel ik geen auto's, overval ik geen wnkels of trap ik niet zomaar iemand in elkaar. Dat doe ik in GTA wel, maar .... wel passend bij het character waar ik op dat moment mee speel. Dat bedoel ik met realistisch spelen. Zo overval ik met Trevor en Michael geen winkels, daar zijn zij te goed voor. Franklin echter is slechts 'n 2-bit criminal, die doet dat wel. Althans ... totdat de eerste heist geweest is. Met Michael en Franklin schop ik weer niemand zomaar in elkaar. Oke ... ze pikken van niemand geen shit en lopen niet weg van 'n ruzie,maar zijn ook geen complete psycho's als dat Trevor is. Met hem trap ik iedereen die ook maar tegen me aanloopt of iets verkeerds tegen me zegt half dood of ik schiet ze gewoon voor hun flikker. Dat zouden Michael en Franklin imo nooit doen. Ander voorbeeld van realisme is bijvoorbeeld de manier waarop je je in het verkeer gedraagt. Allereerst heeft niemand 'n voertuig dat imo niet bij hun past in z'n bezit. (uitgezonderd Franklin's Buffalo, maar ja ... ) Daarnaast rijd ik met Michael en Franklin (doe ik nu voor het eerst) niet door rood licht, gebruik ik de juiste voorsorteervakken en rij ik in gematigd tempo. Trevor daarentegen kijkt nergens naar, de complete maniak als dat hij is. Die rijd over trottoirs en door tuinen indien hij dat nodig vind, rijd standaard te hard en negeert iedere verkeersregel die je je maar in kunt denken. En zo zijn er wel meer voorbeelden van dingen die ik doe die het nog realistischer maken. Ik speel niet aan een ruk door, maar ga zodra ingame de nacht valt naar bed. Uitgaansgelegenheden zoals bioscoop en stripclub bezoek ik 's avonds en in het weekend. Net als dat Michael alleen overdag en in het weekend sport. Franklin brengt altijd braaf de towtruck terug naar de impound en Trevor gaat altijd eerst wapens halen, oordat hij ze met het vliegtuig dropt. Zo steel ik ook geen auto's om mezelf van A naar B te verplaatsen, dan neem ik de taxi of metro. (Trevor uitgezonderd) Nee .. dit doe ik louter en alleen als ik 'n vluchtauto nodig heb. Zodra ik hiermee klaar ben, dan steek ik deze in brand of blaas hem op. Mijn characters hebben geen compleet wapenarsenaal bij zich, ze hebben 'n pistool en 'n shotgun/assault rifle die in de kofferbak van hun auto ligt. Die laatste moeten ze er echter wel eerst uithalen, dus loop ik bij sommige missies eerst even naar de kofferbak en daar open ik dan m'n weaponwheel. Doe ik dit niet, dan hebben ze dat wapen ook niet tot hun beschikking. Allemaal dingen die ik in GTA wel doe, maar in real life niet. Toch maakt het het spel nog realistischer voor mij. Reageren
gta-collector Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Oh ... maar natuurlijk gedraag ik me niet zoals ik in het echt wel doe. In real life steel ik geen auto's, overval ik geen wnkels of trap ik niet zomaar iemand in elkaar. Dat doe ik in GTA wel, maar .... wel passend bij het character waar ik op dat moment mee speel. Dat bedoel ik met realistisch spelen. Zo overval ik met Trevor en Michael geen winkels, daar zijn zij te goed voor. Franklin echter is slechts 'n 2-bit criminal, die doet dat wel. Althans ... totdat de eerste heist geweest is. Met Michael en Franklin schop ik weer niemand zomaar in elkaar. Oke ... ze pikken van niemand geen shit en lopen niet weg van 'n ruzie,maar zijn ook geen complete psycho's als dat Trevor is. Met hem trap ik iedereen die ook maar tegen me aanloopt of iets verkeerds tegen me zegt half dood of ik schiet ze gewoon voor hun flikker. Dat zouden Michael en Franklin imo nooit doen. Ander voorbeeld van realisme is bijvoorbeeld de manier waarop je je in het verkeer gedraagt. Allereerst heeft niemand 'n voertuig dat imo niet bij hun past in z'n bezit. (uitgezonderd Franklin's Buffalo, maar ja ... ) Daarnaast rijd ik met Michael en Franklin (doe ik nu voor het eerst) niet door rood licht, gebruik ik de juiste voorsorteervakken en rij ik in gematigd tempo. Trevor daarentegen kijkt nergens naar, de complete maniak als dat hij is. Die rijd over trottoirs en door tuinen indien hij dat nodig vind, rijd standaard te hard en negeert iedere verkeersregel die je je maar in kunt denken. En zo zijn er wel meer voorbeelden van dingen die ik doe die het nog realistischer maken. Ik speel niet aan een ruk door, maar ga zodra ingame de nacht valt naar bed. Uitgaansgelegenheden zoals bioscoop en stripclub bezoek ik 's avonds en in het weekend. Net als dat Michael alleen overdag en in het weekend sport. Franklin brengt altijd braaf de towtruck terug naar de impound en Trevor gaat altijd eerst wapens halen, oordat hij ze met het vliegtuig dropt. Zo steel ik ook geen auto's om mezelf van A naar B te verplaatsen, dan neem ik de taxi of metro. (Trevor uitgezonderd) Nee .. dit doe ik louter en alleen als ik 'n vluchtauto nodig heb. Zodra ik hiermee klaar ben, dan steek ik deze in brand of blaas hem op. Mijn characters hebben geen compleet wapenarsenaal bij zich, ze hebben 'n pistool en 'n shotgun/assault rifle die in de kofferbak van hun auto ligt. Die laatste moeten ze er echter wel eerst uithalen, dus loop ik bij sommige missies eerst even naar de kofferbak en daar open ik dan m'n weaponwheel. Doe ik dit niet, dan hebben ze dat wapen ook niet tot hun beschikking. Allemaal dingen die ik in GTA wel doe, maar in real life niet. Toch maakt het het spel nog realistischer voor mij. Oh, ik maak daar totaal geen onderschijd in! Maar kennelijk gaan we het nooit eens worden, maar dat is oke: Ieder Zijn Mening Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Mwah .... eens worden. Wat valt er eens te worden? Het is ook niet zo dat mijn manier de manier is, of dat het juist op jouw manier gespeeld moet worden. Ik vind het leuk om het zo realistisch mogelijk te spelen, een ander gaat voor complete chaos. Niets mis mee toch? Inderdaad, ieder zijn ding. Reageren
JJ-B Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ik speel altijd vrij relaxed, behalve als ik missies speel. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Dit topic is het inderdaad niet om het eens te zijn, maar juist om te zien welke verschillen er zijn. Al moet ik zeggen dat de algemene strekking toch wel is dat iedereen hier wel van het roleplayen is, dat verbaast me eigenlijk niet zoveel. Tenslotte zitten we hier met allemaal echte fans aan tafel die meer uit de game willen halen dan alleen wat achievements en trophy's, die echt het verhaal van de personages willen beleven. Ik denk dat daarom veel van ons wel van het RPG'en zijn. En ik denk dat Rockstar de game ook zo heeft bedoeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.