Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg Coleditor niet goed geinstalleerd, ik kan hem nie opstarten, want dan krijg ik een eroor, en readme gelezen, maar ik kom er nie uit

Geplaatst:
Ik krijg Coleditor niet goed geinstalleerd, ik kan hem nie opstarten, want dan krijg ik een eroor, en readme gelezen, maar ik kom er nie uit

Als je iets duidelijker bent in de uitleg van je probleem, is het waarschijnlijker dat iemand je erbij kan helpen, anders krijg je alleen van die waardeloze reacties zoals hierboven van "sonny yoshi".

Dus welke stappen heb je gedaan om het programma te instaleren, welke foutmelding kreeg je daarbij. En wat werkt er daarna niet ( opnieuw de foutmeldingen zo exact mogelijk geven die je hierbij kreeg)

• 1 year later...
Geplaatst:
Ik heb nu al een goede, dus hij doet ut

Welke heb je dan, want ik heb het zelfde probleem, misschien kan het mijn probleem ook verhelpen.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je iets duidelijker bent in de uitleg van je probleem, is het waarschijnlijker dat iemand je erbij kan helpen, anders krijg je alleen van die waardeloze reacties zoals hierboven van "sonny yoshi".

Dus welke stappen heb je gedaan om het programma te instaleren, welke foutmelding kreeg je daarbij. En wat werkt er daarna niet ( opnieuw de foutmeldingen zo exact mogelijk geven die je hierbij kreeg)

Voor jou geld hetzelfde Namashka, we kunnen nu eigenlijk bijna niets met je vraag. Ik weet niet welke COL Editor je nu hebt, welke foutmelding je krijgt, etc. Dus wees wat specifieker als je een vraag stelt. Download maar eens de COL editor II van Steve-M, die op zijn site staat. Deze moet het volgens mij probleemloos doen.

//> Edit: Ik reageer dus niet op PatrickW he, maar op Namshka. De quote is hetgene wat ook geld voor Namashka :Y

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...