Big-Bear Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik krijg Coleditor niet goed geinstalleerd, ik kan hem nie opstarten, want dan krijg ik een eroor, en readme gelezen, maar ik kom er nie uit Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 misschien ander colleditor uitproberen Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik krijg Coleditor niet goed geinstalleerd, ik kan hem nie opstarten, want dan krijg ik een eroor, en readme gelezen, maar ik kom er nie uit Als je iets duidelijker bent in de uitleg van je probleem, is het waarschijnlijker dat iemand je erbij kan helpen, anders krijg je alleen van die waardeloze reacties zoals hierboven van "sonny yoshi". Dus welke stappen heb je gedaan om het programma te instaleren, welke foutmelding kreeg je daarbij. En wat werkt er daarna niet ( opnieuw de foutmeldingen zo exact mogelijk geven die je hierbij kreeg) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb nu al een goede, dus hij doet ut Reageren
Namashka Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik heb nu al een goede, dus hij doet ut Welke heb je dan, want ik heb het zelfde probleem, misschien kan het mijn probleem ook verhelpen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Als je iets duidelijker bent in de uitleg van je probleem, is het waarschijnlijker dat iemand je erbij kan helpen, anders krijg je alleen van die waardeloze reacties zoals hierboven van "sonny yoshi".Dus welke stappen heb je gedaan om het programma te instaleren, welke foutmelding kreeg je daarbij. En wat werkt er daarna niet ( opnieuw de foutmeldingen zo exact mogelijk geven die je hierbij kreeg) Voor jou geld hetzelfde Namashka, we kunnen nu eigenlijk bijna niets met je vraag. Ik weet niet welke COL Editor je nu hebt, welke foutmelding je krijgt, etc. Dus wees wat specifieker als je een vraag stelt. Download maar eens de COL editor II van Steve-M, die op zijn site staat. Deze moet het volgens mij probleemloos doen. //> Edit: Ik reageer dus niet op PatrickW he, maar op Namshka. De quote is hetgene wat ook geld voor Namashka Bewerkt: 18 april 2007 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.