KoningJesper Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Heeft iemand toevallig na de laatste update in de gamefiles een aanwijzing gevonden richting de skimmer, hunter of hudra voor een toekomende DLC? Of weet iemand meer over deze voertuigen? Bewerkt: 31 december 2013 door SheldonCooper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Sheldon. Heb net even opgezocht en ik kon niks vinden over de voertuigen, alleen dat er in de trailer een Skimmer zat. Maar voor rest heb ik (nog)niks gevonden. Dus het kan nep zijn of het zijn allemaal geruchten, heb je trouwens een bron dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 In de trailer zat een skimmer en hydra. En op de militaire website stat een hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Zit er in de trailer een Skimmer? Ik weet dat er een Duster in zit, maar een Skimmer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 http://gta.wikia.com/Skimmer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) De Hydra en de Skimmer zaten in de Beta versie trailer volgens de Amerikaanse Wiki GTA. Bewerkt: 31 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Meh, ik zou eerder zeggen dat de Hydra is vervangen door de P-996 Lazer. Ze hebben wel een verschillend uiterlijk, dat moet wel gezegd worden. Doet me een beetje denken aan een F35. Over de Hunter valt in ieder geval niets te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Ik meende inderdaad ook dat in de trailers 2 verschillende soorten straaljagers te zien waren, en ook een skimmer (shot met de windmolens, trailer 1). Geen idee waar het gebleven is, waarschijnlijk, zoals Phoenyxar zei, vervanger door de P-996 Lazer of geschrapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 De Skimmer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Khoop dat vooral de skimmer nog komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Zou wel leuk zijn als die idd nog komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.