Jump to content

last van vervagende graphics met gta 5 [ps3]


dionkoffie

Recommended Posts

hoi,

ik zit met een probleempje. als ik in gta 5 in de schaduw staat of als het donker is. dan worden de graphics een beetje slecht. ik weet niet of er meer mensen met dit probleem zijn maar het speelt niet echt leuk. ik heb al 2 andere hdmi kabels geprobeert en het geeft hetzelfde effect.

ik heb nog een fototje kunnen maken onderwater.

PuwCexp.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien iets van een andere TV proberen? Anders weet ik het ook niet... Ja, een beetje rommelen in je graphics settings van V.

Bedoel je dat als het in de kamer donker is dat je graphics slecht worden?

Volgens mij bedoeld hij dat dit het geval is wanneer het in de game nacht is ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb ook wel eens last van zwarte vlakken die vreemd beginnen te kleuren, vaak wat donkerblauw. Heel vaak is dit het interieur/ramen van auto's, 's nachts. Hebben wel meer mensen last van, ligt niet aan je kabels/tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb ook wel eens last van zwarte vlakken die vreemd beginnen te kleuren, vaak wat donkerblauw. Heel vaak is dit het interieur/ramen van auto's, 's nachts. Hebben wel meer mensen last van, ligt niet aan je kabels/tv.

Ja, toen ik voor het eerst ging duiken werd het water echt heel vreemd. Ook gedeeltes van mijn auto kreeg een afschuwelijke, lelijke kleur in plaats deze rood zou zijn eigenlijk gewoon een andere kleur kreeg. Jammer, maar hopelijk kan Rockstar dit nog fixen :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...