dionkoffie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 hoi, ik zit met een probleempje. als ik in gta 5 in de schaduw staat of als het donker is. dan worden de graphics een beetje slecht. ik weet niet of er meer mensen met dit probleem zijn maar het speelt niet echt leuk. ik heb al 2 andere hdmi kabels geprobeert en het geeft hetzelfde effect. ik heb nog een fototje kunnen maken onderwater. Reageren
haqa Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 gta online of singel player?? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2013 ik heb al tijdje geen singleplayer meer gespeeld.; maar ik denk dat het in sp en mp zo is Reageren
haqa Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 misschien gewoon een bug of glitch van al die modded lobby's Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Bedoel je dat als het in de kamer donker is dat je graphics slecht worden? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Misschien iets van een andere TV proberen? Anders weet ik het ook niet... Ja, een beetje rommelen in je graphics settings van V. Bedoel je dat als het in de kamer donker is dat je graphics slecht worden? Volgens mij bedoeld hij dat dit het geval is wanneer het in de game nacht is Bewerkt: 31 december 2013 door Ezra24rct3 Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Heb je deze problemen ook bij donkere plekken in andere games op je PS3? Dan is misschien je PS3 het aan het begeven. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2013 nog niet op andere games getest. ik heb de brightnes wat lager gezet en het is minder Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Oké, ik heb geen idee of GTA V ook de mogelijkheid geeft om het contrast aan te passen? Zo ja: reset deze. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb ook wel eens last van zwarte vlakken die vreemd beginnen te kleuren, vaak wat donkerblauw. Heel vaak is dit het interieur/ramen van auto's, 's nachts. Hebben wel meer mensen last van, ligt niet aan je kabels/tv. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 dat is precies wat ik bedoel! Reageren
Michael Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb ook wel eens last van zwarte vlakken die vreemd beginnen te kleuren, vaak wat donkerblauw. Heel vaak is dit het interieur/ramen van auto's, 's nachts. Hebben wel meer mensen last van, ligt niet aan je kabels/tv. Ja, toen ik voor het eerst ging duiken werd het water echt heel vreemd. Ook gedeeltes van mijn auto kreeg een afschuwelijke, lelijke kleur in plaats deze rood zou zijn eigenlijk gewoon een andere kleur kreeg. Jammer, maar hopelijk kan Rockstar dit nog fixen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.