UberBug Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik vraag mij af of iemand wel eens een reactie heeft gekregen nadat er aan R* een mail is gestuurd of een ticket is aangemaakt? Zo ja, hoelang heb je op een reactie moeten wachten en was daarmee je vraag/probleem opgelost? :? :? Reageren
Venzio Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik had het begin december gestuurd en nog steeds niks... Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Vandaag ticket aangemaakt, 2 uur later had ik reactie van ze. Ligt er maar net aan. Reageren
UberBug Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem? Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben. Reageren
Venzio Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem? Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben. Er zijn duizenden requests voor het weghalen van geld en dit heeft waarschijnlijk op dit moment nog geen prioriteit bij R*, zij willen het probleem waarschijnlijk eerst oplossen om het in de toekomst te voorkomen. Waarschijnlijk zul je met een ander verzoek wel sneller geholpen worden. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Met een ander probleem werd ik goed geholpen: tocket aangemaakt, binnen een paar dagen reactie gekregen, en hierna herhaaldelijk contact gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.