Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Iedereen heeft bij deze jaarwisseling natuurlijk wel wat vuurwerk, en dan in alle soorten en maten. Plaats hier een foto van je vuurwerk! Had het topic al veel eerder moeten maken aangezien er vast mensen de straat op zijn gegaan Mijn vuurwerk voor dit jaar, had ook nog rotjes, maar die zijn al in de container beland :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 >>> Door Jacky-2007: Ook in NOTA mag een reactie wanneer het topic dat vraagt serieus zijn. Zo niet, reageer dan niet. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 He, ik steek ook dat vuurwerk af >>> Door Jacky-2007: Ook in NOTA mag een reactie wanneer het topic dat vraagt serieus zijn. Zo niet, reageer dan niet. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Sommige spullen herken ik bij jouw. 5 meter pakket ofzo? Ik heb van alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 wat zijn die ijzeren vierkante doos met ijzeren puntjes ik heb daarvan een driehoek in mijn pakket alleen weet niet wat het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 He, ik steek ook dat vuurwerk af Jij ook al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Sommige spullen herken ik bij jouw. 5 meter pakket ofzo? Ik heb van alles. 1 meter pakket. Er naast heb ik nog wat dingen gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 He, ik steek ook dat vuurwerk af Jij ook al? Tuurlijk man! En ik ga dat blijven doen tot 9u s'ochtends Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Mijn vuurwerk voor dit jaar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Wij hebben hier in huis minder vuurwerk dan normaal (de recessie eh). Het is in ieder geval enorm slecht weer om vuurwerk af te steken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 2 plastic zakjes, een aansteker en een zaklamp. Daar maak ik mijn vuurwerkeffecten mee. Kost ook een stuk minder dan het normale vuurwerk, en is meteen een stuk veiliger. Heb het zelf niet zo op het kopen en afsteken van vuurwerk. Het is allemaal te duur naar mijn smaak, zeker voor iets dat minder dan een seconde duurt. Steek een €50,- briefje in de brand en je hebt er langer plezier aan, zeg ik maar. Het is wel mooi om te zien natuurlijk, maar ik kijk wel naar hoe andere mensen vuurwerk afsteken. Kan ik mijn euro's gaan besparen voor de toekomst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 kan iemand mij nog steedst uitleggen wat die vierkante doos is met ijzeren puntjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Dat van Ezra? Dat is zo'n bakje waar er veel vuurwerk in 1 keer uitkomt. Bewerkt: 31 december 2013 door Twedeldie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Hier in het zuiden heledag zon gehad heerlijk weertje voor december Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 kan iemand mij nog steedst uitleggen wat die vierkante doos is met ijzeren puntjes Veel vuurpijltjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.