Sir_Ballas Geplaatst: 8 april 2017 Rapport Geplaatst: 8 april 2017 22 uur geleden, SpacyColours zei: Een Landstalker Haha ja Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 Screen in MTA: SA genomen, maar moet herkenbaar zijn. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 Een Cheetah kan niet gelijktijdig aan de linkerkant twee spiegels hebben, wtf heb je gedaan? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 55 minuten geleden, Sir_Ballas zei: Cheetah? 39 minuten geleden, VeryRealGirl zei: Een Cheetah kan niet gelijktijdig aan de linkerkant twee spiegels hebben, wtf heb je gedaan? Het kan wel, de Cheetah heeft vier vormen; 0 spiegels, 1 spiegel, 2 spiegels en 3 spiegels. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 (bewerkt) 12 uur geleden, SpacyColours zei: Het kan wel, de Cheetah heeft vier vormen; 0 spiegels, 1 spiegel, 2 spiegels en 3 spiegels. Een beetje (erg) off-topic, maar weet je dat echt zeker? De Cheetah is een van mijn favoriete voertuigen, en ik heb nog NOOIT eentje gezien met drie spiegels. Altijd zonder spiegels, eentje aan de linker kant of twee spiegels. Nooit drie. Ook grandtheftwiki zegt dit. Ik ben 100% zeker dat dit een feature is op MTA. Bewerkt: 9 april 2017 door VeryRealGirl Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 april 2017 Rapport Geplaatst: 10 april 2017 In dat geval is het waarschijnlijk een bug die alleen in Multi Theft Auto voorkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.