ERRWINS Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 whoop heeft het goed! (pik waarom reageer je niet op mn PB ) En wie is whoop? >>> Door Foreigner97: Whoop = .Whoopdidoo., hoe .Sharingan in het verleden heette. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 blijkbaar heeft hij geen zin (heb ik gehoord in TU gangtalk) dus de volgende die wil mag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Dit klopt. Ik heb wel zin, maar geen toegang tot een desktop at the moment. GT whoop poopchinees je hebt sa rhv Jij mag posten @ ballas meneer ik ben net geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Als je niet wil, dan doe ik er wel een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Premier? :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Dit is gewoon niet grappig meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Ik neem aan dat dat "Ja" betekent :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Buffalo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Helaas niet de Buffalo! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Slamvan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Het is helaas ook geen Slamvan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 (bewerkt) Cadrona? Bewerkt: 26 april 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Het is inderdaad een Cadrona, volgende voor ERRWINS! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Next one Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Windsor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.