Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Sadler? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 De Sadler inderdaad, volgende voor jou Tommy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Aangezien Tommy niet zo actief is met posten, dan post ik het maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Tug? :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 In het vervolg kun je het best even een PB'tje sturen naar de desbetreffende persoon, Erwin (en de rest). Het kan namelijk best dat dit topic even z'n aandacht heeft verloren, maar dat is geen reden om hem aan z'n beurt voorbij te laten gaan. Meestal doe ik dat overigens zelf wel, maar afgelopen week was ik er even niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 (bewerkt) In het vervolg kun je het best even een PB'tje sturen naar de desbetreffende persoon, Erwin (en de rest). Het kan namelijk best dat dit topic even z'n aandacht heeft verloren, maar dat is geen reden om hem aan z'n beurt voorbij te laten gaan. Meestal doe ik dat overigens zelf wel, maar afgelopen week was ik er even niet. Die PB heb ik verstuurd maar geen reactie gekregen, vandaar Tommy-Vercetti Gelezen: 18 jul 2014 - 16:40 >>> Door Foreigner97: Duidelijk, maar zet dat er in het vervolg dan even bij. <<< Bewerkt: 21 juli 2014 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 het is een hustler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 het is een hustler. Correct! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Aangezien niemand het overneemt: Bewerkt: 8 augustus 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik ga er van uit dat je al een PB hebt gestuurd naar Sir_Ballas? Broadway? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Ja, al een poosje terug Helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Geen idee waar ik naar kijk maar een Glendale? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Windsor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Allebei onjuist Is een groter plaatje welkom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Een plaatje dat minder donker is zou helpen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.