Phoenyxar Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Slamvan? Het is echt oordelen op kleur :v Reageren
RUBENN Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Beide weer fout... Maarr, er is ook een vouwtje te vinden. En de kleur is volgens mij vrij zeldzaam. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Kom op geef een betere foto... ik kan ook een auto pakken en dan 10 pixels daarvan hierop zetten... Ah zeldzame kleur... daar weet ik alles van. Ik doe al een paar jaar aan auto's te verzamelen met speciale kleuren of immuniteiten Phoenix? Bewerkt: 2 januari 2015 door herobriner007 Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 ik kan ook een auto pakken en dan 10 pixels daarvan hierop zetten... Mooi, dat is naar mijn weten ook de bedoeling van dit topic. Ga gerust je gang als je aan de beurt bent Helaas, geen Phoenix. Tipje: de kleur is niet alleen zeldzaam, het voertuig ook. Je komt 'm eerst weinig/nooit tegen, maar naar mate het spel vordert zie je hem wel meer. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) De flash? (dacht dat ik deze naam vandaag tegen kwam?) Bewerkt: 3 januari 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
herobriner007 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Hmmm... Infernus zie je altijd, Super GT ook, Turismo o... Nee. Die zie je niet in LS, wel in SF&LV. Turismo? Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Helaas, ook niet. Samen met een ander voertuig komt dit voertuig in het spel, na een bepaalde missie zijn beide voertuigen op verschillende plaatsen te vinden. Ze rijden/varen/vliegen/etc niet rond voor de rest Reageren
herobriner007 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Dus ze rijden pas rond na een bepaalde missie? Vigilante! Hotknife? Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Dus ze rijden pas rond na een bepaalde missie? Vigilante! Hotknife? Ooit een groen/gele Hotknife gezien? Vortex! Jo volgende voor jou! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.